مهدی قائدی خواستار افزایش رقم قرارداد خود شده است. قراردادی که او در سال ۹۵ با آبی‌ها بست با استاندارهای فوتبال ایران همخوانی ندارد و این در شرایطی است که برخی از هم‌تیمی‌های او موفق به افزایش قرارداد خود شده‌اند.

مهدی قائدی

به گزارش همشهری آنلاین مهدی قائدی همچنان در تمرینات استقلال غایب است. او که به بهانه سرماخوردگی فعلا خانه نشین شده در همین مدت با انواع و اقسام پیغام‌ها اعتراض خود را نسبت به رقم قرارداد خود اعلام کرده است.

مدیر برنامه های قائدی هم طی روزهای گذشته با مدیران استقلال مذاکره کرد تا بلکه رقم قرارداد ۸۰۰ میلونی ستاره خط حمله استقلال را افزایش دهد.  قائدی از مدیران استقلال خواسته بود تا رقم قراردادش را به بیش از ۴ برابر افزایش دهند. توافقی که او پیش از آغاز فصل با احمد سعادتمند داشت اما عمر حضور سعادتمند در استقلال به اصلاح قرارداد قائدی قد نداد تا حالا شماره ۱۰ آبی‌ها به این شکل اعتراض خود را اعلام کند.

در شرایطی که بازیکنانی مانند ووریا غفوری و دو سه بازیکن استقلال  با اصلاح رقم قرارداد خود میزان دریافتی شان چند برابر شده مهدی قائدی انتظار دارد تا اگر قرار به افزایش رقم دریافتی بوده او هم شامل این موضوع شود.

 با این حال شماره ۱۰ آبی‌ها باید به قرارداد خود با استقلال متعهد باشد. قائدی تنها در صورتی می‌تواند قید ادامه حضور در استقلال را بزند که با پیشنهاد خارجی و فعال‌سازی بند آزادسازی‌اش از استقلال رضایتنامه بگیرد. موضوعی که در نیم‌فصل ممکن است آینده فوتبالی او را تحت تاثیر قرار دهد.

 در صورتی که قائدی همچنان بر خواسته خود اصرار کند و تمرینات آبی‌ها حضور پیدا نکند باشگاه استقلال می‌تواند او را با تنبیه سخت انضباطی روبه رو کند. تنبیهی که حداقل آن جریمه مالی و حداکثر آن محرومیت از حضور در میادین خواهد بود.

باید دید در نهایت ماجرای قائدی و استقلال به کجا خواهد انجامید و مدیران این باشگاه تا کجا اجازه افزایش قرارداد ستاره خود را می‌دهند.

کد خبر 586794

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha