مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: فردی که به انتشار تصویری با محتوای کودک آزاری در اینستاگرام اقدام کرده بود در یکی از شهرستان‌های این استان شناسایی و دستگیر شد.

کودک آزاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی در اینستاگرام به تصویری که در آن فردی در یک حرکت غیرانسانی کودکی را بازیچه تفریح و سرگرمی خود قرار داده و او را آویزان کرده بود، برخورد کردند و دستگیری عامل این کودک آزاری در دستور کار قرار دادند.  

سرهنگ حشمت سلیمانی افزود: دست‌به‌دست شدن این تصویر در فضای مجازی، ناراحتی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت، افسران سایبری پلیس فتا، مخفیگاه این متهم را در یکی از شهرستان‌های استان فارس شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، او را دستگیر کردند.

وی با بیان این‌که متهم در بازجویی اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح بیان کرد، افزود: این فرد خاطی پس از دستگیری تحویل مرجع قضایی شد.

 کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه‌ای ممنوع است و مرتکب به این عمل به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه  از طریق سایت پلیس فتا به نشانی الکترونیکی www.cyberpolice.ir موضوع را با کارشناسان در میان بگذارند تا اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 586458

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha