شاگردان کومان در دیداری که می‌توانستند براحتی برنده بازی با کادیز باشند، فقط به یک امتیاز رسیدند.

بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌ بارسلونا در چارچوب مسابقات لالیگا در شرایطی میزبان کادیز پانزدهم جدولی بود که با توجه به شکست شب گذشته اتلتیکومادرید و با پیروزی در این دیدار می‌توانست فاصله امتیاز خود را با صدرنشین کمتر کند.

آبی‌و اناری‌ها بازی را در نیمه اول هجومی شروع کردند اما با تجمع کادیزی‌ها در نیمه دفاعی این نیم روبه‌رو شدند، به همین دلیل شاگردان کومان به سختی می‌توانستند روی دروازه کادیز موقعیت ایجاد کنند. اما در ادامه حملات بارسایی‌ها جواب داد و در دقیقه ۳۰ بازی پدری، هافبک جوان بارسلونا با خطای مدافعان حریف در محوطه جریمه سرنگون شد و آبی‌واناری‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و لیونل مسی پنالتی را گل کرد تا بارسا با تک گل خود نیمه نخست را به پایان برساند.

 نیمه دوم هم این شاگردان کومان بودند که بازی را هجومی شروع کردند و برخلاف نیمه نخست صاحب موقعیت‌های زیادی شدند که با بی‌دقتی مهاجمان این فرصت‌ها یکی از پس از دیگری از دست رفت تا اینکه در دقیقه ۸۷ شاگردان کوکان به سختی تنبیه شدند، در شرایطی که تیم کادیز فشار چندانی روی دروازه روی بارسا نداشت، از میانه میدان یک توپ بلند به روی دروازه بارسایی‌ها ارسال کردند که لنگله با یک اشتباه عجیب براحتی به کادیزی‌ها پنالتی داد و آندریاس فرناندز ضربه پنالتی را گل کرد تا بازی به نتیجه تساوی برسد. در ادامه حملات بارسا به جایی نرسید و شاگردان کومان بهترین فرصت برای نزدیک شدن به صدر جدول را از دست دادند.

کد خبر 586453

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha