بارسلونا با یک نمایش ضعیف در نوکمپ حریف پاریسن ژرمن نشد و بازی را با یک شکست سنگین واگذار کرد تا کار آبی‌واناری‌ها در بازی برگشت بسیار سخت شود.

امپاپه

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار دو تیم بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در چارچوب دور رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود پاریسی‌ها خاتمه پیدا کرد.

نیمه اول بازی را هر دو تیم با احتیاط شروع کردند و جنگ بیشتر سر توپ و میانه‌های میدان بود، تا اینکه آبی‌واناری‌ها با یک ارسال بلند از نیمه خود به توپ را برای فرانکی دیونگ فرستادند، در این صحنه مدافعان پاریس با بی‌احتیاطی روی هافبک هلندی بارسا خطای پنالتی کردند و لیونل مسی پشت توپ ایستاد و در دقیقه ۲۸ گل اول بارسا از روی نقطه پنالتی زده شد.

در ادامه پاریسی‌ها که در غیاب نیمار و دی‌ماریا به حضور امباپه دل بسته بودند، با پاس مارکو وراتی در دقیقه ۳۲ به ستاره فرانسوی پاریسی‌ها در محوطه جریمه بارسلونا، امباپه با یک کنترل دقیق و جا گذاشتن لنگله و یک شوت محکم گل تساوی را برای پاریسی‌ها به ثمر رساند.

در نیمه دوم بازی برعکس نیمه نخست شاگردان پوچتینو بودند که در دقیقه ۶۵ کلیلیان امباپه از اشتباه مدافعان بارسا نهایت استفاده را برد و دبل کرد، در ادامه باز هم این پاریسی‌ها بودند که نمایش بهتری داشتند تا اینکه در دقیقه ۷۰ با پاس پارادس از روی ضربه کاشته مویزه کین با ضربه سر دروازه شاگردان کومان را باز کرد تا پاری‌سن‌ژرمن در نوکمپ به سه گل برسد.

اما این پایان کار نبود و در حالی که تمام بازیکنان بارسا برای جبران گل‌های خورده جلو کشیده بودند در دقیقه ۸۵ روی یک ضد حمله سریع و با پاس دراکسلر، امباپه گل سوم خود و چهارم پارسی‌ها را به ثمر رساند تا به نوعی انتقام بازی تاریخی چند سال گذشته را از کاتالان‌ها بگیرد.

کد خبر 585535

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha