شهاب حسینی که انتشار تصاویر واکسن زدن او در آمریکا حاشیه‌ساز شده بود، درباره این ماجرا و البته ماسک جنجالی روی چهره خود توضیح داد.

واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، پس از بازتاب‌های گسترده و بیشتر منفی انتشار تصاویر واکسن زدن بازیگر تحسین‌شده سینمای ایران در آمریکا، یکی از خبرنگاران شرح گفتگوی خود را با حسینی در قالب یک خبر در ایسنا منتشر کرد. نکته اول مربوط به ماسک جنجالی روی چهره شهاب با نماد یک ماده مخدر بود که حسینی درباره آن چنین گفت: «از خودرو که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل خودرو این بود که قبل‌ترها دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.»

بخش اصلی متن هم مربوط به زدن واکسن کروناست. شرح کامل آن را از شهاب حسینی بخوانید: «نیت قبلی و برنامه‌ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود. به اصرار یکی از دوستان که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی‌ام می‌کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا بخت خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت همیشه چیزی حدود ۲۰ درصد واکسن اضافی در نظر گرفته می‌شود و پس از پایان کار، مازاد را بین مردم عادی توزیع و تزریق می‌کنند. کل ماجرا همین بود. اتفاقی که برای هر کسی می‌تواند بیفتد.»

حسینی که پنجشنبه هر هفته یک قسمت برنامه «همرفیق» با اجرای او در یکی از پلتفرم‌های اینترنتی پخش می‌شود، این روزها در آمریکا مشغول ساختن فیلم «Final Act» با بازی سه بازیگر ایرانی انگلیسی‌زبان، سه بازیگر آمریکایی و دو کودک ایرانی و آمریکایی است.

کد خبر 586381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 32
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    33 8
    اقا رفتی زدی نوش جون.ازادی بیان دارن تبلیغ وید کردی بازم دمت گرم.اما خر فرضمون نکن.
  • یاس GB ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    28 6
    خودتی برو یوتیوب ببین چخبره حداقل اون ماسک ماری جونا بر میداشتی
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    29 6
    گوش های ما هم مخملی!
  • شهروند تهرانی IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    27 14
    ببخشید ایشان حزب باد تشریف دارند هرجایی که منفعت داشته باشه اون کار را انجام می‌دهند متاسفم برای همه و کسانی که طرفدار این بازیگر هستند و این فرد متزور جایی در دل مردم ندارد
  • ناشناس BE ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    43 13
    شما با پشتیبانی این مردم سلبریتی شدین . در این اوضاع بد و مرگ میر هم وطنان. رفتن شما به کشوری که تحریم های ظالمانه رو اعمال کرده و فشارش رو قشر ضعیف هست و واکسن زدن درست نیست برای هنرمند مردمی. تا شما تایید نشید واکسن یهویی نمی زنند اولویت با کارکنان درمان هست فعلا در امریکا در فاز های آخر میرسه به افراد سالم ولی راه در رو داره که GP یا دکتر عمومی تایید کنه شما بیماری خاص دارید ! که شما هم حتما بلدین یا دوستان پیشنهاد می‌کنند!