بورس تهران امروز، یکشنبه ۳ اسفند را نزولی آغاز کرد و در پایان معاملات شاخص کل با ۱۰ هزار و ۵۱ واحد کاهش بر پله یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری‌ آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۰ هزار و ۵۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۱۴۷ واحد کاهش به رقم ۴۳۷ هزار و ۱۷۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۲۶۳ هزار و ۵۵۳ معامله به ارزش ۲۵ میلیارد و ۱۸۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۹۸ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۴۰۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۴۵۲ هزار و ۵۰۱ معامله انجام داده‌اند که ۶۶ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، اعتباری ملل، سنگ آهن گهر زمین و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 586376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha