سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: طراحی تئاتر شهر انجام شده و بخش خصوصی برای اجرای این پروژه ورود کرده و مدل همکاری این شرکت خصوصی در شورای سرمایه‌گذاری شهرداری به تصویب رسیده است.

تئاتر شهر اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مهدی مزروعی ادامه داد: ابتدای شورای پنجم تصمیم بر آن بود که تئاتر شهر در محل سینما همایون در خیابان چهارباغ عباسی ساخته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه عرصه سینما همایون بین شهرداری اصفهان و حوزه هنری مشترک بود و هر دو در این عرصه مالکیت دارند، مذاکراتی بین شهرداری و حوزه هنری برای اجرای مشارکتی این پروژه انجام شد که در نهایت طرفین به توافق نرسیدند و این پروژه لغو شد.

سخنگوی شورای اسلامی اصفهان با بیان اینکه بر این اساس زمین دیگری در چهارباغ عباسی برای بهره برداری از پروژه تئاتر شهر تخصیص یافت و مورد تأیید قرار گرفت، ادامه داد: «علیرضا تغابنی» معمار بنام کشور که وجهه جهانی نیز دارد، طراحی تئاتر شهر اصفهان را انجام داد و این طرح به تأیید متخصصان امر رسید.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان ۱۵ میلیارد تومان بودجه برای تئاتر شهر در نظر گرفته شد، افزود: در بودجه سال ۱۴۰۰ نیز برای تئاتر شهر بودجه خوبی در نظر گرفته شده است.  برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و قرار است پروژه تئاتر شهر به صورت بی. اُ. تی اجرا شود.

مزروعی گفت: اخیراً با تغییرات ایجاد شده در مدیریت حوزه هنری اصفهان این اداره در راستای واگذاری سینما همایون به شهرداری اعلام همکاری کرده است.  ممکن است مجدد بهره برداری از این پروژه در محل سینما همایون اتفاق بیفتد.

کد خبر 586331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اصفهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha