مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

در دهه‌های اخیر افراد برای تردد در داخل و بیرون شهرها از خودرو بیشتر از سایر وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند و اخیراً نیز استفاده از خدمات اجاره ماشین به بخش مهمی از سفرها تبدیل شده است.

اجاره خودرو.jpg

اجاره خودرو

در دهه‌های اخیر افراد برای تردد در داخل و برون شهرها از خودرو بیشتر از سایر وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند و اخیراً نیز استفاده از خدمات اجاره ماشین به بخش مهمی از سفرها تبدیل شده است.

بیشترین میزان اجاره خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی دیده می‌شود. حتی برخی افراد ساکن در این کشورها اجاره ماشین را به خرید آن ترجیح می‌دهند.

مشتریان شرکت‌های اجاره ماشین بیشتر افرادی هستند که نیاز به وسایل نقلیه به طور موقت دارند، به عنوان مثال کسانی که خودرو ندارند، مسافران خارج از شهر و کشور و یا صاحبان خودروهای آسیب دیده هستند.

اما در میان همه این مشتریان، اجاره ماشین اولین گزینه برای گردشگران و توریست ها می‌باشد تا بتوانند به صورت آزادانه در شهر مورد نظرشان سفر کنند.

شرکت اجاره خودرو

شرکت اجاره خودرو یا اجاره اتومبیل  شرکتی است که برای مدت زمان کوتاهی ، از چند ساعت تا چند هفته اتومبیل را با پرداخت هزینه اجاره می دهد.

شرکت اجاره خودرو بدین صورت است که شعب محلی متعددی، که به کاربر اجازه می دهد وسیله نقلیه را به مکان دیگری برگرداند، سازماندهی می شود و این شرکت‌های اجاره ماشین بیشتر در نزدیکی فرودگاه‌ها یا مناطق شلوغ شهر قرار دارند و اغلب هم امکان رزرو آنلاین، تلفنی و حضوری را فراهم می‌کنند تا به راحتی بتوانند خدمت‌رسانی کنند.

شرکتهای کرایه ماشین با خرید یا اجاره تعدادی وسیله نقلیه ناوگان و اجاره آنها به مشتریان خود با پرداخت هزینه کار می کنند.

همچنین شرکتهای اجاره خودرو در درجه اول به اشخاصی که به وسیله نقلیه موقت احتیاج دارند خدمات می دهند ، به عنوان مثال ، افرادی که ماشین شخصی خود را ندارند ، مسافرانی که خارج از شهر هستند یا صاحبان وسایل نقلیه آسیب دیده یا تخریب شده که منتظر تعمیر یا جبران خسارت بیمه هستند.

فواید اجاره ماشین

قیمت خودرو در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار مناسب است و تنها با مقداری پس‌انداز کردن امکان خرید خودرو برای هر شخصی وجود دارد اما در بسیاری از مواقع افراد به جای خرید خودرو آن را اجاره می‌کنند. 

  • هزینه تعمیرات و سرویس‌های دوره‌ای، هزینه عوارض و مالیات، نگهداری، پارکینگ، کارواش، بیمه و هزار هزینه محاسبه نشده دیگر موجب می‌شود خرید خودروی شخصی بسیار پرهزینه باشد.
  • زمانی که خودرو اجاره می‌کنید دیگر درگیر این هزینه‌های اضافه نخواهید بود و همه این هزینه‌ها توسط شرکت اجاره خودرو پرداخت می‌شود.
  • اجاره ماشین به شما کمک می‌کند تا در سفرهای کاری، قرارهای ملاقات‌ مهم، مجالس و مراسم‌های مهم خانوادگی ماشین مناسب خود را داشته باشید.
  • زمانی که به کشور و یا شهر دیگری سفر می‌کنید و نیاز دارید برای مدت کوتاهی خودرو داشته باشید می‌توانید خودرو اجاره کنید.
  • در سفرهای جاده‌ای معمولاً به خودروهای قدرتمندتر و ایمن‌تری نیاز دارید بنابراین می‌توانید خودرو مناسب خود را به‌راحتی اجاره کرده و با آسودگی بیشتری به سفر بروید.
  • اجاره اتومبیل در مقایسه با وسایل حمل‌ونقل عمومی این امکان را به شما می‌دهد که برنامه‌ریزی بهتری برای سفر داشته باشید و در هرکجا که تمایل داشتید توقف کنید.

اجاره خودرو از سوییچ ایران

تاثیر صنعت اجاره خودرو برگردشگری

صنعت اجاره ماشین  یکی از مهم ترین بخش های زیر ساختی برای پیشرفت صنعت توریسم در هر کشوری به ویژه ایران است.

توریست هایی که به ایران سفر می کنند ، برای گشتن در میان شهر های مختلف ایران، نیاز به خودرو دارند. از این رو اجاره خودرو یکی از نیازهای اولیه توریسم ها می باشد .

در سال های اخیر، بهبود روابط ایران و شناخته تر شدن تاریخ و فرهنگ کشورمان در میان مردم اروپا و دیگر نقاط جهان و هم چنین ارزان بودن سفر به ایران، همگی باعث شده اند تا بسیاری از توریست ها تصمیم بگیرند که ایران را در لیست مقصدهای سفر خود قرار داده و برای کامل کردن بسته سفرشان اجاره خودرویکی از الویت هایشان باشد.

 از این رو وجود شرکتهای اجاره ماشین می تواند تاثیر بسزایی بر روی جذب گردشگری های داخلی و خارجی داشته باشد. و اجاره ماشین جزء یکی از سود های پیشرفت صنعت گردشگری در ایران است.

اگر در نوروز به یکی از شهر های بزرگ و توریستی ایران مانند اصفهان، شیراز و یا کاشان سفر کرده باشید، قطعا با حجم زیادی از توریست های خارجی مواجه شده اید که مشتاقانه در میان جاذبه های جهانی این شهر ها در حال گشت و گذار هستند.

از این رو باز با اجاره خودرو می توانند خودروی خود را در بدو ورود تحویل بگیرند و با زمانبدی صحیح از همه این اماکن دیدن کنند و حس و حال خوب این شهرهای زیبا و خوش آب و هوا را در ذهن خود ثبت کنند.

اجاره ماشین

آغاز فعالیت اجاره خودرو در ایران

شرکت سوییچ یکی از به نام ترین شرکت اجاره خودرو در ایران می باشد که از سال ۱۳۹۰ درزمینه اجاره ماشین مشغول به فعالیت است و به جرات می توان گفت که از پایه گذاران صنعت اجاره ماشین در ایران می باشد .

این مجموعه در ابتدا فعالیت خود را با سرمایه گذاری در این صنعت آغاز نمود و در طول زمان بر تعداد خودروهای خود افزود و تا آنجا که به عنوان بزرگترین شرکت دارنده ناوگان خودرو در ایران شناخته شده است.

در کنار سوئیچ شرکتهای دیگری در این راستا فعالیت خود را آغاز کرده اند که این صنعت روز به روز در ایران رونق یافت و امروزه به تدریج فرهنگ اجاره خودرو در بین مردم جا افتاده است.

شرکت سوئیچ با ارائه خدمات اجاره خودرو و با در نظر گرفتن قوانین اجاره خودرو همگام با سایر کشورها توانسته است تا این نیاز را برطرف کند و با ارائه خدمات خود در قالب اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده در ایران و سراسر جهان در صنعت اجاره ماشین پیشتاز باشد.

 سوییچ در داخل ایران خدمات اجاره خودرو را در بیش از ۱۵ ایستگاه در ۱۱ استان و تمامی فرودگاه‌های بین‌المللی ایران ارائه می‌دهد.

 سوئیچ ایران این امکان را به مسافران می‌دهد که خودروی موردنیاز خود را به‌راحتی در کلاس موردنظر از اقتصادی تا لوکس در داخل ایران در ایستگاه موردنظرشان دریافت کنند.

مزایای اجاره خودرو در داخل از سوئیچ

  • عدم دریافت مبلغی تحت عنوان "افت قیمت"در صورت بروز خسارت
  • امکان ارائه خودرو جایگزین در کمتر از ٢٤ساعت
  • عدم دریافت مبلغی بابت نگهداری و تعمیر خودروها
  • امکان تحویل خودرو در یک شهر و استرداد آن در شهر دیگر
  • امکان تحویل خودرو در محل مورد نظر مشتری
  • کاهش قیمت اجاره با افزایش تعداد روز اجاره
  • ارائه پکیج های بیمه ای (عادی_متوسط_کامل)
  • معاینه فنی کلیه خودروها قبل از تحویل

خدمات سوییچ ایران برای اجاره خودرو خارج از کشور

اجاره خودرو در ۱۴۰ کشور بدون نیاز به کارت اعتباری

رزرو خودرو در کمتر ۳۰ دقیقه و تحویل خودرو در کمتر از ۳ ساعت

رزرو خودرو با کمترین مدارک مورد نیاز(چک ضمانت و تصویر کارت ملی و یا پاسپورت )

ارائه پکیج بیمه ای شامل بدنه، سرنشین و سرقت در سطوح پوشش مختلف از عادی و متوسط تا کامل

انجام کلیه امور مالی در سوییچ ایران به صورت ریالی از زمان رزرو، در طول استفاده از خدمات و پس از دریافت فاکتور

امکان انتخاب گزینه سفر بدون محدودیت کیلومتر

پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط سوئیچ ایران

امکان دریافت خودرو از یک کشور و استرداد آن در کشور دیگر

تحویل و استرداد خودرو در فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و مراکز اصلی شهرها

 ارائه تجهیزات جانبی ویژه از قبیل رهیاب، زنجیر چرخ، صندلی کودک، راننده دوم و ...

کاهش قیمت اجاره با افزایش تعداد روز اجاره خودرو

 ارائه خودروهای هیبرید در جهت کاهش آلودگی محیط‌زیست

کد خبر 586162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha