پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با باشگاه سپاهان تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

محمدرضا ساكت باشگاه سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در راستای ایجاد فضای همکاری مشترک آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی، تفاهمنامه همکاری مشترک به امضای دکتر علی شریف‌نژاد رئیس پژوهشگاه و محمدرضا ساکت مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان رسید.

ایجاد زمینه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی بین پژوهشگاه تربیت بدنی و باشگاه، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی ملی و بین‌المللی، انجام تحقیقات و پژوهش‌های تخصصی ورزشی با اولویت آسیب‌شناسی، مدیریت و بازاریابی، همکاری در جهت تجاری‌سازی فناوری‌های ورزشی با اولویت فوتبال، کمک به توسعه باشگاهداری حرفه‌ای، راه‌اندازی مرکز تحقیقات تخصصی ورزشی و برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ای فرهنگی، ورزشی و استارت‌آپی تخصصی از مهم‌ترین محورها و زمینه‌های همکاری این تفاهمنامه است.

در این جلسه، دکتر محمد شریعت‌زاده معاون فناوری و دکتر داوود خضری عضو هیات علمی پژوهشگاه و دکتر محمدعلی بصیریان و دکتر بهروز خالقی‌پور از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان حضور داشتند.

کسب مقام برتر استارت‌آپ عضو هیات علمی پژوهشگاه در رویداد توان‌تک

استارت‌آپ تمرینات ورزشی افراد با آسیب نخاعی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی موفق به کسب مقام اول در چهارمین رویداد توان‌تک شد.

چهارمین رویداد توان‌تک (Tavan Tech) به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با حضور استارت‌آپ‌های موفق در حوزه معلولان با هدف معرفی سرویس‌های نوین خدمات‌دهندگان به جامعه افراد دارای معلولیت و توان‌یابان برگزار و در این دوره استارت‌آپ تمرینات ورزشی افراد با آسیب نخاعی به مدیریت دکتر فریبا محمدی با همکاری دکتر حامد عباسی از اعضای هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی موفق به کسب مقام نخست در این رویداد شد.

این استارت‌آپ به‌صورت طراحی و تولید اپلیکیشنی برای افراد با آسیب نخاعی به طور مشخص با هدف ایجاد بستر لازم برای حفظ وضعیت موجود و ارتقای شرایط جسمی افراد دارای معلولیت با انجام حرکات ساده و کاربردی ورزشی ایجاد شده است. سهولت در دسترسی به آموزش حرکات ورزشی، طراحی تمرینات با توجه به سطح ضایعه، ملاحظات ایمنی تمرین، استقلال تمرین و ارائه خدمات مشاوره از جمله ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

استارت‌آپ تمرینات ورزشی افراد با آسیب نخاعی علاوه بر کسب مقام اول و دریافت جایزه نقدی و لوح تقدیر امکان استفاده از خدمات مرکز نوآوری تابش رعد نظیر فضای کار اشتراکی رایگان را خواهد داشت. توان‌تک رویدادی استارت‌آپی در حوزه معلولیت است که امسال چهارمین دوره آن با مشارکت مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و همکاری الکام استارز برای حضور استارت‌آپ‌های خدمات‌دهنده به افراد معلول از ۲۹ دی‌ تا ۲ بهمن برگزار شد.

کد خبر 586003

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha