معاون اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با اشاره به بارش شدید برف در جاده‌های اصلی و شریانی این استان، گفت: رانندگان در صورت تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند.

برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، عارف امرایی پنجشنبه ۳۰ بهمن در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به وضعیت تردد در جاده‌های اصلی و شریانی لرستان با توجه به بارش برف، اظهار کرد: با وجود بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های الیگودرز، دلفان، خرم‌آباد، بروجرد، دورود و ازنا و همچنین بارش باران در سایر نقاط استان طی روز گذشته و امروز، با تلاش همکاران هیچ گونه انسدادی در محورهای اصلی و شریانی نداشتیم و در حال حاضر همه محورها باز و تردد در آنها برقرار است.  با توجه به اولویت راه‌های اصلی، به محض قطع بارش، نسبت به برف‌روبی راه‌های روستایی اقدام می‌شود.

معاون اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان این‌که در حال حاضر ۴۰ اکیب راهداری در ۳۵ راهدارخانه و گردنه‌های برف‌گیر مستقر و مشغول خدمت‌رسانی هستند، گفت: با توجه به لغزنده بودن محورها از مردم تقاضا داریم ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری، در صورت سفر حتماً تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

کد خبر 585845

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha