چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
۰ نفر

بورس تهران امروز، چهارشنبه، ۲۹ بهمن را کاهشی آغاز کرد و در پایان معاملات شاخص کل با ۷ هزار و ۴۸۷ واحد افت بر عقربه یک میلیون و ۲۳۸ هزار واحد متوقف شد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری‌ آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۷ هزار و ۴۸۷ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۳۸ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۹۳۲ واحد افزایش به رقم ۴۳۸ هزار و ۹۶۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۶۹۱ هزار و ۲۷۱ معامله به ارزش ۶۹ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین پالایش نفت بندرعباس، بانک پارسیان و پالایش نفت تبریز بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۴۳ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۵۹۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۵۲۷ هزار و ۴۹۳ معامله انجام داده‌اند که ۲۸۱ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین تولید نیروی برق دماوند و پالایش نفت شیراز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

کد خبر 585690

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha