بازار سرمایه امروز، چهارشنبه (۲۹ بهمن) را نزولی آغاز کرد و شاخص کل با ۳ هزار و ۴۳۱ واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۲۴۲ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری‌ آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۲ شاخص کل با ۳ هزار و ۴۳۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۴۲ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۰۹۰ واحد افزایش به رقم ۴۳۹ هزار و ۱۲۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۳۵۲ هزار و ۸۲۴ معامله به ارزش ۳۳ میلیارد و ۳۱۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین پالایش نفت بندرعباس، بانک پارسیان و پالایش نفت تبریز بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۶ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۶۲۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۱۷ هزار و ۹۳۳ معامله انجام داده‌اند که ۳۶ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریاساسول، اعتباری ملل، سرمایه‌گذاری صبا تامین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین زغال سنگ پروده طبس و پالایش نفت شیراز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

کد خبر 585589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha