بوکسور مست پس از پنج سال زندگی مخفیانه، صحنه قتل دوستش در پارک گل‌های مشهد را بازسازی کرد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جوان ۳۰ ساله‌ای که مدعی است در حالت مستی یکی از دوستان پارک‌نشین خود را در منطقه قاسم‌آباد مشهد به قتل رسانده است، زوایای پنهان جنایت در پارک گل‌ها را در حضور قاضی ویژه قتل عمد تشریح کرد.

متهم این پرونده جنایی که به پدرام معروف است در حالی که بعد از پنج سال زندگی مخفیانه و با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شده بود یک بار دیگر زیر درختان بی شاخ و برگ پارک گل‌ها قرار گرفت تا جزئیات و چگونگی قتل دوستش را زیر همین درختان پاییزی تشریح کند.

او که آثار ندامت و پشیمانی در چهره‌اش موج می‌زد و از غرور و خودنمایی آن روزها، فقط اشک و بغض برایش باقی مانده بود با دستور قاضی حسن زرقانی مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد و آماده پاسخ گویی به سئوال‌های تخصصی مقام قضایی شد.

این متهم ۳۰ ساله سپس با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به طور عملی صحنه جنایت را بازسازی کرد و به این ترتیب رنگ جنایت در پارک گل‌ها نمایان شد. پس از اعتراف صریح پدرام به قتل دوست قدیمی خودش، او روانه زندان شد تا این پرونده جنایی نیز دیگر مراحل قانونی خود را طی کند.  

شانزدهم مهر سال ۹۴، نزاعی در پارک گل‌های بلوار اندیشه مشهد رخ داد که طی آن جوان ۲۴ ساله‌ای به نام احمد با ضربه چاقو مجروح شد، اما این جوان بعد از انتقال به مرکز درمانی جان خود را بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربه چاقو به قفسه سینه از دست داد و این گونه پرونده‌ای جنایی مقابل قاضی ویژه قتل عمد مشهد گشوده شد. دقایقی بعد و در حالی که تاریکی شب آسمان مشهد را فراگرفته بود تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری عامل این جنایت هولناک آغاز شد ولی او به مکان نامعلومی گریخته بود. بالاخره پنج سال بعد از وقوع جنایت ردیابی‌های اطلاعاتی به نتیجه رسید و این متهم که هم اکنون ۳۰ ساله است در چنگ قانون گرفتار شد.

کد خبر 585581

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha