بورس تهران امروز، سه‌شنبه، ۲۸ بهمن را با افت آغاز کرد و در پایان معاملات شاخص کل با ۱۱ هزار و ۴۵۰ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۵ هزار واحد قرار گرفت.

بورس

به گزارش همشهری‌ آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۱ هزار و ۴۵۰ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۴۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۹۸ واحد افزایش به رقم ۴۳۸ هزار و ۳۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۵۰۹ هزار و ۶۶۰ معامله به ارزش ۴۹ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان و معدنی و صنعتی چادرملو  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۹۷ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۶۳۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۳۸۳ هزار و ۹۰۱ معامله انجام داده‌اند که ۷۵ میلیارد و ۳۹ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری صبا تامین، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین زغال سنگ پروده طبس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

کد خبر 585393

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha