گروه شهری: مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران گفت: ما از بخش خصوصی و مدیریتش در انجام کارهای محوله توسط سازمان خدمات موتوری تهران رضایت کامل داریم.

به گزارش همشهری، مصطفی سلیمی در نشستی خبری با بیان این مطلب اظهار کرد: هرجا بخش خصوصی حاضر شده و مدیریت کارها را به‌عهده گرفته بسیار موفق عمل کرده و بازده کار بسیار بالا رفته است.

وی ادامه داد: شهرداری به سمت واگذاری کارها به بخش خصوصی حرکت می‌کند و در بخش خصوصی با حداقل نیرو، حداکثر کار انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران تاکید کرد: ناحیه محوری نیز از دیگر فعالیت‌های سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران است؛

به‌طوری که همه کارهای پیمانکاری، عمرانی و شهرسازی در اختیار نواحی قرار گرفته و ۱۲۲مرکز برای مراجعه مردم به وجود آمده است.

سلیمی در ادامه گفت: این سازمان ۷۴ میلیارد تومان برای انجام فعالیت‌هایش از بخش خصوصی جذب کرده است و در این رابطه از همه بخش‌های شهرداری پیش گام‌تر بوده است.

وی همچنین قطعی برق را یکی از مشکلات بر سر راه سازمان خدمات موتوری برشمرد و خاطرنشان کرد: درصورت قطع برق سیستم GPS و سیستم‌های باسکول و تناژ ما مختل شده و کارها با وقفه مواجه می‌شود.

کد خبر 58526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز