بازار سرمایه امروز، یکشنبه، ۲۶ بهمن را با رشد آغاز کرد و در ساعت اولیه معاملات تا نزدیک ده هزار واحد مثبت شد اما پس از گذشت ساعتی ارتفاع کم کرد و شاخص کل با ۷ هزار و ۷۷۴ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحد قرار گرفت.

بورس

به گزارش همشهری‌ آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۱ شاخص کل با ۷ هزار و ۷۷۴ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۲۰۲ واحد افزایش به رقم ۴۳۷ هزار و ۸۲۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۶۶۸ هزار و ۵۹۱ معامله به ارزش ۶۶ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، توسعه معادن و فلزات، سایپا و فولاد خراسان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۴ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۸۶۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۶۶ هزار و ۸۰۳ معامله انجام داده‌اند که ۱۸ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال ارزش داشت.

شرکت آهن و فولاد ارفع، پتروشیمی تندگویان و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریاساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، صنعتی مینو و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 584842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha