نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان در واکنش به رای منفی برخی جمهوریخواهان به محاکمه رئیس جمهوری سابق آمریکا در دادگاه سنا گفت: گروهی از جمهوریخواهان بزدل باعث تبرئه ترامپ شدند.

نانسي پلوسي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا،  شبکه خبری ام اس ان بی سی گزارش داد پلوسی در کنگره آمریکا اعلام کرد: آنچه امروز (شنبه) در سنا شاهد بودیم، یک گروه بزدل از جمهوریخواهان بودند که ظاهرا گزینه دیگری نداشتند و از دفاع در برابر کار خود می ترسند.

سرانجام در دادگاه استیضاح ترامپ در مجلس سنای آمریکا ۵۷ نفر از سناتورها که به عنوان هیات منصفه این محکمه سوگند یاد کرده بودند، با مجرم شناختن ترامپ موافقت کردند و ۴۳ سناتور هم خلاف این نظر را داشتند.

برای محکوم شدن ترامپ دست‌کم ۶۷ نفر از سناتورها باید به مجرم بودن او رای مثبت می‌دادند. در میان افرادی که به محاکمه استیضاح ترامپ رای مثبت دادند، ۷ سناتور جمهوریخواه حضور داشت.

ترامپ سال ۲۰۱۹ هم به اتهام «سوء استفاده از قدرت» و «کارشکنی در برابر کنگره» در مجلس نمایندگان استیضاح اما در دادگاه سنا تبرئه شد.

کد خبر 584804

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ر.ا IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    5 2
    جالبه که یک زن، به مردها بگه بزدل
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    18 3
    خانم نانسی پلوسی دومین رو سیاهیت رو همه ی دنیا دیدن ، شما شجاع نیستی بلکه وقیحی. مردم آمریکا به این خاطر به کنکره حمله کردند که شماها با تقلبی عظیم بایدن را انتخاب کردید و به خواسته مردم و رایشون توجه نکردید و با وقاحت ترامپ رو مقصر جلوه دادید
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    18 7
    بزدل دموکراتهای متقلب هستند که آرای مردم را دزدیدند و شجاعت نداشتند ببینن ۷۵ میلیون رای قانونی مردم برای آقای ترامپ رو. بله خانم پلوسی با تقلب همه کاری میشه کرد ولی دنیا میدونن بایدن رئیس جمهور نامشروعه و این شجاعت نیست ، شرم آوره
  • علی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    21 10
    نانسی زن نیست.. از صدتا مرد مردتره