مربی تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط مالی باعث می‌شود بازیکنان تیم تمرکز ۱۰۰ درصد نداشته باشند.

آرش برهانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، آرش برهانی پس از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: متأسفانه در ۴۵ دقیقه دوم نتوانستیم خوب کار کنیم. انتظار نداشتیم در ضربات ایستگاهی اینطور غافلگیر شویم و نتیجه را واگذار کردیم.

وی در مورد اینکه آیا باخت امروز استقلال به خاطر مسائل فنی بود یا مسائل حاشیه‌ایی، گفت: در دو صحنه عدم تمرکز بچه‌ها باعث شد گل بخوریم. در ۴۵ دقیقه دوم رشید مظاهری فقط یک ۱۰ متر را دوید تا توپ را بردارد. باید کاری کنیم که ۱۰۰ درصد تمرکز بچه‌ها روی فوتبال باشد. مسئولین ما تلاش می‌کنند، بچه‌ها هم شرایط استقلال را درک می‌کنند اما انتظار داریم حالا که شرایط تیمی خوب است خیلی بیشتر به ما رسیدگی شود. از های‌وب خواهش می‌کنم امسال به ما کمک کند تا شرایط تیمی ما بهتر شود.

مربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا اولویت این تیم مسائل مالی است، عنوان کرد:‌شرایط مالی باعث می‌شود بچه‌های ما تمرکز صددرصد نداشته باشند. می‌دانم که چند نفر آنها شرایط بد مالی دارند. دوست داریم این مشکلات برطرف شوند تا آنها تمرکز کافی را داشته باشند.  

برهانی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط موجود شرایط استقلال را در نیم‌فصل چطور می‌بیند، گفت: در استقلال این فشارها همیشه وجود دارد و طبیعی است اما امیدواریم بعد از چند سال ناکامی امسال به موفقیت برسیم. سال گذشته همین‌ موقع استقلال پنجم بود، امسال در بدترین شرایط سوم هستیم و با صدر هم یکی دو امتیاز بیشتر فاصله نداریم.

وی در خصوص تعویض سیاوش یزدانی اظهار کرد: این تعویض تاکتیکی بود.

کد خبر 584790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha