استقلال در روزی که نتوانست روی دروازه سپاهان موقعیت خاصی ایجاد کند با دوگل شکست خورد تا صدر جدول و قهرمانی نیم‌فصل را از دست بدهد.

شهباززاده

به گزارش همشهری‌آنلاین شاگردان محمود فکری در یکی از بی‌برنامه‌ترین بازی‌های این فصل خود خیلی زود تسلیم موقعیت‌طلبی سجاد شهباززاده، مهاجم سابق استقلال، شدند. آبی‌ها که در خط دفاعی با سیستم ۳-۵-۲ به شدت به هم ریخته بودند در همان نیمه اول بازی دو گل روی عدم یارگیری خوردند تا سه امتیاز و قهرمانی نیم‌فصل را از دست رفته ببینند. در نیمه دوم  فکری تعویض‌های زیادی انجام داد تا تیمش به بازی برگردد اما مشکل تیم او این روزها بیشتر از آن که به افراد داخل زمین مربوط باشد، به افکار آن‌هایی که بیرون زمین هستند مرتبط است.

سپاهان در بازی امروز موفق شد بعد از ۷ سال استقلال را در اصفهان شکست دهد تا استقلال را از صدر جدول پایین بکشد؛ صدر جدولی که همه داشته‌های محمود فکری از ابتدای فصل بود. اما با زیر ذره‌بین بردن کیفیت بازی‌های استقلال مشخص بود این تیم به زودی صدر را هم تحویل تیم دیگری خواهد داد.

ترکیب سپاهان 

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده.

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، عارف غلامی (محمد نادری ۵۹)، سیاوش یزدانی (سیداحمد موسوی ۵۹)، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (محمدحسین مرادمند ۵۹)، بابک مرادی، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

کارت زرد

محمد کریمی (۳۲)، امید نورافکن (۴۳) از سپاهان

آرش رضاوند (۳۴)، سیاوش یزدانی (۵۳) از استقلال

شرح گل 

سپاهان ۱ - استقلال ۰ (سجاد شهباززاده ۱۴): روی یک ارسال اوت از سمت راست، حسینی با یک ارسال زمینی روی پا توپ را به دهانه دروازه استقلال فرستاد که این توپ پس از برخورد به مدافع استقلال مقابل سجاد شهباززاده قرار گرفت و مهاجم سپاهانی‌ها با یک ضربه مطمئن این پاس را تبدیل به گل اول تیمش کرد.

سپاهان ۲ - استقلال ۰ (سروش رفیعی ۳۶): ارسال نرم سروش رفیعی از روی ضربه آزاد بعد از عبور از مدافعان استقلال مقابل سجاد شهباززاده قرار گرفت و این بازیکن با کش دادن به بدن خود سعی در اثر گذاشتن روی توپ داشت اما توپ بدون برخورد به پای او مستقیما وارد دروازه استقلال شد.

کد خبر 584777

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha