مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
۰ نفر

امروزه صاحبنظران حوزه مدیریت بر این باورند که نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین دارایی سازمان‌ها و به عنوان مزیت رقابتی نیز مطرح است.

دانشگاه تهران

دنیای امروزی با حضور فناوری و گسترده‌تر شدن ابزارها و دسترسی راحتر به آن‌ها، به شدت رقابتی شده است. رقابت سازمان‌ها هم ازین قاعده مستنثنی نیست که باید برای ماندن در این عرصه توانایی‌های لازم را کسب کرده و تحول را به وجود آورد. یکی ازمنابع مهم برای ایجاد تحول و بقای سازمان و رسیدن به هدف‌ها و رسالت‌های موردنظرش، عامل تجهیز نیروی انسانی با آموزه‌های کاربردی مدیریت است.

در عصر حاضر، هر سازمان و یا کسب و کاری برای بقا و رسیدن به اهداف خود نیاز دارد که انواع چالش‌های پیش رو را بشناسد و در جهت رفع آن قدم بردارد.

در صنعت آموزش برای پاسخ به چنین چالش هایی، دوره‌های کاربردی (MBA و DBA )یکساله در سطح دنیا طراحی و توسعه یافته اند.

در همین راستا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بعنوان مهم‌ترین و معتبرترین مرکز آموزش مدیریت کشور اقدام به برگزاری دوره‌های کاربردی و مهارتی( MBA و DBA)یکساله نموده است.

مهمترین هدف دوره‌های آموزش کاربردی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، بکارگیری اساتید مجربی است که علاوه بر سوابق علمی مشخص، سوابق اجرایی و مشاوره‌ای دارند. این دوره‌ها با هدف آماده سازی هرچه بیشتر مدیران و کارکنان سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی طراحی شده و تلاشی است برای تجهیز این افراد با انواع ابزارهایی مدیریتی که یک فرد بدان نیاز دارد.

شایان ذکر است که به دانشپذیران در پایان این دوره ها، گواهینامه‌ای معتبر از دانشکده مدیریت اعطا می‌گردد. علاقه مندان می‌توانند جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به سایت fmut.ir مراجعه نموده و یا با تلفن‌های ۸۸۳۳۹۶۵۷ الی ۵۹ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 584665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha