بازار سرمایه امروز، شنبه، ۲۵ بهمن همزمان با اجرای مصوبه دامنه نامتقارن در بازار از منفی 2 تا مثبت 6، کار خود را افزایشی آغاز کرد و شاخص کل با ۳۹ هزار و ۱۳ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۲۵۳ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری‌آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۲ شاخص کل با ۳۹ هزار و ۱۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۵۳ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۹۳۲۹ واحد افزایش به رقم ۴۳۲ هزار و ۳۸۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۴۷ هزار و ۱۶۹ معامله به ارزش ۴۶ میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، سرمایه‌گذاری غدیر و ایران خودرو  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۶۰ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۷۹۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۹۴ هزار و ۸۱۹ معامله انجام داده‌اند که ۲۳ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال ارزش داشت.

فولاد هرمزگان جنوب، پلیمرآریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گروه توسعه مالی مهر آیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 584602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha