استقلال امروز شنبه ۲۵ بهمن در بازی پایانی نیم‌فصل اول لیگ بیستم در خانه سپاهان به میدان خواهد رفت.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، در بازی پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۱۷:۱۰ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت. این دیدار به نوعی حساس‌ترین بازی فصل برای دو تیم نیز محسوب می‌شود، از آن جهت که پیروزی و کسب ۳ امتیاز از دیدار می‌تواند عنوان قهرمانی نیم‌فصل رقابت‌ها را برای هر دو تیم به همراه داشته باشد. 

غایبان این دیدار شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان برای آبی‌های پایتخت و کی‌روش استنلی و گئورگی ولسیانی برای طلایی‌پوشان اصفهان هستند که به دلیل مصدومیت در تیم‌های خود حضور ندارند.

در چارچوب دروازه استقلال به احتمال بسیار زیاد محمد رشید مظاهری حضور خواهد داشت. سنگربانی که در مسابقه گذشته به ترکیب بازگشت از زمان نیمکت نشینی سیدحسین حسینی برای ۱۱ بازی متوالی در چارچوب دروازه قرار داشت.

در خط دفاعی وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و عارف غلامی ۴ بازیکنی هستند که نسبت به عملکرد تیم در مسابقه گذشته شانس زیادی برای حضور در ترکیب دارند. محمد حسین مرادمند آسیب دیدگی‌اش به پایان رسیده و طی هفته اخیر هم در تمرینات گروهی حضور داشت پس امکان دارد او هم به ترکیب ملحق شود.

در بازی امروز قابل پیش‌بینی است که خط میانی به غیر از یک تغییر با دگرگونی همراه نشود؛ مهدی مهدی‌پور، بابک مرادی، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند چهار بازیکنی هستند که انتظار می‌رسد کمربند خط میانی را تکمیل کنند. رضاوند با پشت سر گذاشتن محرومیت به جای شجاعیان محروم به میدان خواهد رفت.

در خط حمله هم با توجه به آسیب‌دیدگی مجدد شیخ دیاباته، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری دو مهاجمی هستند که فعلا در اختیار کادرفنی هستند و برای حضور در ترکیب اصلی مورد اعتماد قرار دارند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با سپاهان اصفهان به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مهدی مهدی پور، بابک مرادی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، امیرارسلان مطهری و مهدی قایدی

کد خبر 584596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha