استقلال فردا در یک بازی حساس میهمان سپاهان است.

محمود فکری

به گزارش همشهری آنلاین محمود فکری در نشست خبری  پیش از بازی  برابر سپاهان اصفهان، اظهار داشت: جا دارد آرزوی سلامتی برای آقای عبدالعلی چنگیزو حنیف عمران زاده از پیشکسوتان باشگاه استقلال آرزوی سلامتی داشته باشم که متاسفانه به ویروس کرونا مبتلا شدند. امیدوارم هرچه زودتر خوب شوند و به کانون گرم خانواده خود برگردند.

او درخصوص بازی مقابل سپاهان و نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: باتوجه به اینکه فردا آخرین بازی نیم فصل اول ماست از تک تک بازیکنانم تشکر ویژه داشته باشم که نیم فصل خیلی سختی را شروع کردند و خداراشکر با تلاش و همدلی تا به اینجا رساندند. خداراشکر نتایج نسبتا خوبی را گرفتیم و در جدول شکلی به خودمان دادیم. امیدوارم این روند را به همین شکل ادامه بدهیم و فردا با آرامش بیشتر بتوانیم یک بازی خوبی را ارائه بدهیم و با دست پر از این بازی که آخرین بازی نیم فصل اول ماست و سخت است دست پر برگردیم.

برای نیم فصل دوم برنامه خاصی دارید؟ سرمربی استقلال در این خصوص گفت: با توجه به اینکه فاصله بازی‌ها خیلی کم است نمی‌توانیم برنامه خاصی داشته باشیم. یکسری از بازیکنان اسامی تعدادی از آنها را به باشگاه ارائه دادیم که انشالله بتوانند چندتا از آن بازیکنان را جذب کنند و برای تقویت تیم در نیم فصل دوم به تیم اضافه شوند. با توجه به اینکه فرصت آنچنانی نداریم باید مثل نیم فصل اول همان روندمان را ادامه بدهیم و از فرصت های کوتاهی که به دست می‌آوردیم استفاده کنیم و برای آماده سازی امیدوارم که بچه‌ها در نیم فصل دوم هم بتوانند بازی‌های بهتری را ارائه کنند و اینکه امتیازات لازم را کسب کنیم.

فکری به مشکلات تیمش اضافه کرد و گفت: نیاز به این است که مجموعه باشگاه همدلی و همکاری بیشتری داشته باشد. تلاش بیشتری را صورت بدهند که مشکلاتی که در شروع فصل و نیم فصل اول داشتیم به امید خدا کمتر شود و مشکلات مرتفع شود و بتوانیم با آرامش و تمرکز بیشتر به مسابقات بپردازیم و امتیازات لازم را به دست بیاوریم که در نهایت بتوانیم جایگاهی که متعلق به استقلال است را به دست بیاوریم و هواداران را خوشحال کنیم.

کد خبر 584561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha