مارتین اسکورسیزی با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری و بازی لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو «قاتلان ماه کامل» را با اقتباس از کتابی غیرداستانی نوشته دیوید گرن می‌سازد. پارامونت پیکچرز از طریق Apple TV+ این فیلم را منتشر خواهد شد. لیلی گلداستون جدیدترین انتخاب اسکورسیزی برای این فیلم و نقش همسر دی‌کاپریو را بازی می‌کند.

قاتلان ماه کامل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تلگراف، پروژه گرانقیمت پارامونت پیکچرز با نام  قاتلان ماه کامل (Killers of the Flower Moon)  یکی دیگر از بازیگران نقش اصلی‌اش را شناخت.  لیلی گلداستون ۳۴ ساله جدیدترین انتخاب اسکورسیزی برای این فیلم و ایفای نقش همسر دی کاپریو است. مهمترین فیلم لیلی کلداستون برخی زنان ساخته کلی رایکارد  محصول ۲۰۱۶ است که وی برنده جایزه انجمن منتقدان فیلم لس‌آنجلس برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

از حدود یکسال پیش آغاز پروژه قاتلان ماه کامل با حضور قطعی  لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت  دنیرو با کارگردانی اسکورسیزی اعلام شده بود. این اولین‌بار است که این دو بازیگر مشهور هالیوود در کنار هم در فیلمی از کارگردان مرد ایرلندی  بازی می‌کنند.  دنیرو و دی‌کاپریو پیش از این نیز باهم همبازی بوده‌اند. بعد از فیلم‌های دار و دسته نیویورکی، هوانورد، رفتگان، شاتر آیلند و گرگ وال استریت،  قاتلان ماه کامل ششمین همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو خواهد بود.

رابرت دنیرو / دی دی کاپریو و لیلی گلداستون

اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم فارست گامپ و فیلم مورد عجیب بنجامین باتن، فیلمنامه را از کتاب دیوید گرن نوشته است. روایت فیلم در ایالت اوکلاهما در دهه ۱۹۲۰ روی می‌دهد. جایی که با کشف ذخایر نفتی مجموعه‌ای از قتل‌های زنجیره‌ای در این منطقه و به ویژه در قبیله اوسیج روی می‌دهد. 

لیلی گلداستون دارای رابطه خونی با قبیله بسیار معروف سرخپوت بلک‌فیت واقع در ایالت مونتاناست. در قاتلان ماه کامل خانواده برکهارت مرکزیت داستان را تشکیل می‌دهند و در این راستا لیلی گلداستون نقش مولی را بازی می‌کند. زنی سرخپوست که با یک گله‌دار متمول ازدواج کرده است. دی کاپریو در نقش اصلی برکهارت بازی می‌کند و دنیرو نیز عموی اوست.

کد خبر 584518

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha