مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: از وزارت بهداشت درخواست انجام تست کرونا برای ۳۲۰ هزار نفر از رانندگان تاکسی را داشتیم.

تاکسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به انجام تست کرونا در تاکسیرانی، اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا و مشخص شدن چارچوب‌های بهداشتی، طبق برنامه پیش رفتیم و شهرداری‌ها هم همراه ما پای کار بودند.

وی ادامه داد: انجام تست فراگیر کرونا برای همه رانندگان رخ نداد، اما بحث غربالگری توسط بسیاری از شهرداری‌ها اجرایی شد و رانندگانی که گاهی علائم داشتند، تست کرونا دادند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به وعده وزیر راه و شهرسازی مبنی بر انجام تست کرونا برای تمامی رانندگان، تصریح کرد: در صورتی که تست راننده موردنظر مثبت باشد، به وی اجازه فعالیت نخواهیم داد. تاکسی‌های برون‌شهری در حوزه وزارت راه و شهرسازی است و اینکه وزیر راه گفت که تست کرونا گرفته می‌شود، مربوط به این حوزه با تعداد محدود است و به صورت کلی در این حوزه ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه وجود دارد.

ضامنی تاکید کرد: در حوزه شهری تعداد ۳۲۰ هزار ناوگان وجود دارد و ما از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست تست کرونا برای این رانندگان داشتیم اما هیچ پاسخی مبنی بر موافقت و اعلام آمادگی دریافت نکردیم. در حوزه رانندگان تاکسی حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر به کرونا ویروس مبتلا شدند که ۱۵۲ نفر از آن‌ها فوت کردند.

کد خبر 584499
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha