مجموع نظرات: ۲
پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

اگر از علاقمندان گلها و گیاهان هستید می‌دانید که نگهداری از گیاه آپارتمانی لوکس چه حس لذتبخشی دارد. به ویژه اگر گیاه شما گلدار باشد و پس از مدتی شاهد گلدهی آن باشید. در این نوشتار به معرفی گیاهان آپارتمانی لاکچری و ویژگی‌های اصلی آنها می‌پردازیم.

image-20210211134050-1.jpeg

گیاهان آپارتمانی لاکچری

گیاهان آپارتمانی لاکچری شامل مواردی از گل و گیاهان آپارتمانی می‌شود که ظاهری بسیار خاص و شیک دارند. این گیاهان علاوه بر زیبایی ممکن است بنابر شرایط ویژه‌ای که دارند، دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر گل‌ها و گیاهان باشند. استفاده از این گیاهان و گلهای آپارتمانی در چیدمان خانه علاوه بر منظره دل انگیزی که دارند، حس طراوت و آرامش ذهنی را به ارمغان خواهند آورد. در منزل بسیاری از سلبریتی‌ها، در محوطه ساختمان‌های لوکس، در مراسم‌ها و مهمانی‌های رسمی کشورهای مختلف گیاهان آپارتمانی لاکچری مشاهده می‌شوند. برای خرید آنلاین گل آپارتمانی به گل‌فروشی گُل‌سِتان به عنوان یکی از سایت‌های معتبر حوزه گل و گیاه با محصولات متنوعی که دارد مراجعه فرمایید. خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی می‌تواند کار شما را بسیار ساده‌تر کرده و به راحتی بتوانید گیاهان آپارتمانی خاص را در این فروشگاه پیدا کنید.

هر گل و گیاهی زیبایی و ارزش خاص خود را دارد. اینکه بعضی از گیاهان از قیمت بالاتری برخوردار هستند و یا طرفداران بیشتری دارند به علت ویژگی‌های متمایز کننده آنهاست. در ادامه به بررسی ۱۰ نمونه از این گیاهان گرانقیمت خواهیم پرداخت.

نخل کنتیا

اگر تصمیم به خرید آنلاین گلدان طبیعی دارید نخل کنیا گزینه مناسبی است. یکی از گران‌ترین نخل‌های زینتی که در داخل آپارتمان می‌توان از آن به راحتی نگهداری کرد و دارای مقاومت بالایی نیز هست نخل کنتیاست. این نخل زیبا به دلیل کمیاب بودن و طرح و رنگ خاصی که دارد در دسته گیاهان آپارتمانی لاکچری قرار گرفته است. قیمت این نخل بسته به سایز و تعداد شاخه‌هایی که دارد متغیر است.

بونسای

انواع بونسای دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. شما می‌توانید به اندازه بودجه‌ای که دارید یک بونسای زیبا تهیه کنید. این درختچه آپارتمانی خاص مانند یک درخت کوچک و مینیاتوری است که با یک تنه چوبی ضخیم فرم گرفته و شاخ و برگ ظریفی که دارد، زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل شما می‌بخشد. این زیبایی خاص، مینیاتوری بودن و کمیاب بودن بونسای باعث شده تا یک گیاه لاکچری و خاص در بین سایر گیاهان باشد.

لاکی بامبو

بامبو یکی از گیاهان آپارتمانی لوکس است که به صورت شاخه‌ای به فروش می‌رسد و بسته به تعداد پیچی که در ساقه‌ها و بافت این گیاه وجود دارد دارای قیمت مختلفی هستند. بامبو در کنار لوکس بودن برای انواع دکوراسیون، بر طبق نظریه فنگ شویی سبب خوش شانسی و ثروت هم می‌شود. بامبوها باید در یک ظرف شیشه‌ای در دمای متعادل نگهداری شوند.

ارکیده

یکی از زیباترین گیاهان آپارتمانی ارکیده است که جزء گیاهان گلدار آپارتمانی باارزش نیز محسوب می‌شود. ارکیده در بین تمامی افراد به ویژه بانوان طرفداران زیادی دارد. کمیاب بودن، کاشت و تکثیر سخت این گل آپارتمانی لاکچری باعث شده تا جزء گیاهان خاص و لوکس قرار گیرد. ارکیده دارای رنگ‌ها و گونه‌های مختلف است که هرکدام زیبای خاص خود را دارند.

شفلرا

شفلرا یک گیاه آپارتمانی همیشه سبز است و مقاومت خاصی نسبت به شرایط محیطی دارد. رشد این گیاه آهسته بوده و دارای برگ‌های چرمی و به رنگ سبز روشن است. شفلرا برخلاف اکثر گیاهان، با حذف جوانه‌های انتهایی، شاخه‌های جانبی در آن ظاهر می‌شود. این ویژگی و نحوه رشد به همراه همیشه سبز بودن این گیاه باعث شده این گیاه یک گیاه خاص و گران قیمت باشد.

زاموفیلیا

اگر به دنبال گیاهی مقاوم و خاص برای نگهداری در دکوراسیون لوکس منزل خود هستید زاموفیلیا بهترین گزینه است. این گیاه زیبا با برگ‌های سبز و ساقه‌های ضخیم یک ظاهر متفاوت دارد. زاموفیلیا را می‌توانید در مکان‌های کم نور مانند ادارات، بانک‌ها و شرکت‌ها نیز نگهداری کنید زیرا قدرت تصفیه کنندگی قوی دارد و می‌تواند سمومی مانند بنزن را از بین ببرد.

پاچیرا

پاچیرا گیاه آپارتمانی زودرشد با ظاهری زیبا و قیمت نسبتا بالاست. در فرهنگ قدیمی چین گیاه پاچیرا نماد ثروت و خوشبختی به حساب می‌آمد و به همین دلیل به درخت پول هم معروف است. مکان این گیاه را زیاد نباید تغییر داد زیرا باعث ریختن برگ‌های این گیاه می‌شود.

گیاهان گوشت‌خوار

این نوع گیاهان از جمله گیاهانی هستند که با برخی از مواد مغذی خود تله‌گذاری کرده و جانورانی مانند حشرات را به دست می‌آورند. گیاهان گوشتخوار در مناطقی که درآن خاک نازک و یا دارای فقر غذایی است رشد می‌کنند. گیاهان گوشتخوار دارای چندین گونه مختلف هستند. گیاهان گوشتخوار به دلیل خاص و کم نظیر بودنشان گیاه آپارتمانی لوکس به شمار می‌آیند.

کاکتوس‌های کلکسیونی

همه ما کاکتوس‌ها را به نماد مقاومت می‌شناسیم. کاکتوس‌هایی که به نوع خاص تکثیر شده‌اند و یا نادر و کمیاب هستند، در دسته کاکتوس‌های لوکس و کلکسیونی قرار می‌گیرند. برخی از این کاکتوس‌ها تا میلیون‌ها تومان نیز قیمت دارند. این‌گونه از کاکتوس‌ها بیشتر جهت نگهداری در کلکسیون در خانه‌های بسیار لوکس نگهداری می‌شوند.

درختچه آیلکس

این گیاه معمولاً به صورت درخت و درختچه یافت می‌شود که در مناطق سردسیر کره زمین بیشتر موجود است. این درختچه دارای برگ‌های براق و میوه‎های سرخ رنگ می‌باشد و دارای چندین گونه مختلف است. آیلکس به دلیل کمیاب و خاص بودن جزء گیاهان آپارتمانی لاکچری است.

کد خبر 584418

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    5 1
    ممنون. از راهنمایتون