مجموع نظرات: ۱۱
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
۰ نفر

برای نخستین بار در کشور بخشی از میدان آزادی به نام شهرداری تهران سند خورد تا دست سودجویان از تعرض به اموال عمومی شهر کوتاه شود.

سند تک برگ میدان آزادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در این باره گفت: «صدور سند تک برگ برای یکی از میدان‌های شهر، همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، اتفاق خوبی است که برای اولین بار در کشور شاهد آن هستیم.»

محمد نادر محمد زاده اضافه کرد: «میدان آزادی در محدوده منطقه ۹ شهرداری تهران در پلاک ثبتی  ۲۳۹۵ اصلی واقع شده که معروف به اراضی طرشت است.»

او در تشریح این اقدام گفت: «با هماهنگی های انجام شده جهت حفظ و صیانت‌ از اموال شهرداری تهران و حفظ حقوق بیت المال، کارگروهی با حضور سازمان املاک و مستغلات، اداره کل ثبت استان تهران، اداره کل راه و شهر سازی، وزارت اطلاعات، سازمان محیط زیست روسای ادارات ثبت شهر آرا، زیبا دشت و رودکی به ریاست بازپرس ویژه شورای حفظ حقوق بیت المال تشکیل شده است که از دستاوردهای های این کارگروه، صدور اسنادی چون بخشی از اتوبان شهید همت و میدان آزادی برای اولین بار در کشور است.»

 محمد زاده خاطرنشان کرد: «اراضی طرشت جزو آن دسته از املاکی است که  موردتوجه سود جویان بوده و هر ساله مبالغی را با عناوین مختلف از شهرداری تهران برداشت می‌کردند. حالا اما با صدور این اسناد، این املاک املاک تثبیت شده و  جلوی سو استفاده احتمالی افراد سودجو دربرداشت های غیر قانونی از اموال عمومی شهر و شهرداری تهران گرفته خواهد شد.»

کد خبر 584223

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • سیف الله ریحانیان IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    7 8
    میدان آزادی سمبل مقاومت انقلاب است بنام شخص حقیقی یا حقوقی شود سرقت اموال عمومی است
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    1 0
    ببخشید قرار این ابنیه با شکوه تعلق به تمام ایرانیان عزیزه نه غیره .....
  • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    2 0
    کار بسیار خوبی کردید وگرنه شبانه افراد ناشناس که شناسایشون در این کشور البته مشکله برج یا ویلا میساختن ومیگفتن کار دشمنه....
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    4 1
    میدان آزادی نیازی به سند نداره...... واقعا چای تاسفه. میدان آزادی به نام مردم ایرانه نیازی به سند نداره. واقعا خجالت داره.
  • ق ر IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    2 1
    ببینید سود جویان از چه راههای وارد می‌شوند و تعجب‌آور است ، شاید هم هزاران چنین اموال عمومی وجود داشته باشید .
  • ساسان حدادنسب IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    1 0
    مثل این میمونه من بالکن خونمو بنام یکی از بچه هام کنم. همه ایران موطن ماست ومال خودمونه ! خجالت بکشید.