سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
۰ نفر

مدیران سازمان صدا و سیما با حضور در منزل عزیزالله نعیمی، از عکاس پیشکسوت و متعهد انقلاب و دفاع مقدس عیادت کردند.

عکاس امام خمینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حسین مهدیان مدیر کل آرشیو، محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی و حمید خواجه‌نژاد مدیر روابط عمومی سیما از عزیزالله نعیمی از عکاسان متعهد و پیشکسوت صدا و سیما و عکاس امام خمینی(ره)، که هم اکنون در بستر بیماری و تحت مراقبت است، عیادت کردند.

مهدیان در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس سازمان صدا و سیما و اهدای لوح تجلیل به پاس خدمات ارزشمند و مانای این عکاس هنرمند، از اعلام آمادگی مرکز بهداشت سازمان صداوسیما برای مساعدت در زمینه مراحل درمان این همکار متعهد خبر داد.

عزیزالله نعیمی از عکاسان باسابقه صداوسیماست که در سال ۱۳۵۴ وارد رادیو و تلویزیون شد و با پیروزی انقلاب از صحنه‌های انقلاب و مبارزات انقلابیون و روزهای پرجوش و خروش انقلاب و حضور مردم تا لحظات ناب پیروزی و مقاومت، عکاسی و فیلمبرداری کرد. از شاخص ترین فعالیت های نعیمی می توان از عکاسی از حضرت امام خمینی (ره) در منزل یاد کرد که آثار ماندنی و ارزشمندی را رقم زد.

او با آغاز جنگ تحمیلی به ثبت لحظات دفاع از کیان این آب و خاک پرداخت و در جبهه ماند و حتی در زمان مرخصی دنبال همکاری با گروه‌های خبری از جمله شهید آوینی بود. وی صحنه‌های دردناک جنگ را ثبت کرد و جایزه بین‌المللی فرانسه را به خود اختصاص داد. از دیگر ماموریت‌های عکاسی او سفری ۴۰ روزه به مکه مکرمه بود که ثمره آن دو نمایشگاه عکس در فرودگاه مهرآباد شد.

کد خبر 584172

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha