داربست فلزی از گذشته‌های دور تا امروز بخش جداناپذیر از ساخت و ساز است. وبسایت داربستان به عنوان مرجع داربست ایران توانسته است تمامی نیازهای این صنعت را برطرف سازد. ارائه اطلاعات پیمانکاران داربست در سراسر کشور و معرفی کارگران برتر صنعت داربست بخشی از این خدمات است.

image_a17d038edd7b2792ee998f575e19f52a91b2a546.jpg

اجاره و نصب داربست در تهران

پیدا کردن پیمانکار مناسب برای ارائه خدمات داربست فلزی  همیشه از مشکلات اصلی مشتریان می باشد.داربستان با ارائه قیمت آنلاین داربست در تهران طبق مصوبه اتحادیه این مشکل را حل کرده است . مشتریان با مراجعه به وبسایت داربستان می توانند علاوه مشاوره رایگان تلفنی می توانند قیمت آنلاین داربست را بگیرند و در صورتی که وقت کافی ندارند سفارش سریع اجاره و نصب داربست بدهند .تمامی قیمت های خدمات داربست به صورت شفاف در سایت موجود می باشد و علاوه برآن قیمت لوله داربستی و ملزومات آن نیز به صورت روزانه بروزرسانی می شود.

چهارپایه های داربستی

داربستان از ابتدای شکل گیری پیشرو در ارائه خدمات سریع و نوین به کسب و کارهای صنعت داربست بوده است یکی از این خدمات بستر سفارش سریع می باشد. چهارپایه های داربستی در سالهای اخیر جایگاه مناسبی پیدا کرده است به خصوص اینکه چهارپایه های جدید از سطح ایمنی بالایی برخوردار و ماندگاری طولانی دارند و به صرفه هستند این چهارپایه ها به دلیل ساختار مهندسی بکار رفته در آنها، بخصوص ساختار عرشه های کار (زیرپایی ها)، به رغم سبک بودن، مقاومت بسیار بالایی در مقابل بارگذاری دارند و می توانند تا وزن ۶۰۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل کنند.چهارپایه های داربستی به دلیل سبک بودن و دارا بودن چرخهای مقاوم و روان، به راحتی در حین کار با کمترین انرژی جابجا می شوند.برخی از کاربرد های این چهارپایه ها  پروژه های سفت کاری، دیوارچینی، گچکاری، و کلیه پروژه های نوسازی ساختمانی ، پروژه های نصب و تعمیرات تاسیسات ساختمانی و صنعتی، تعمیرات سوله های صنعتی  ، پروژه های نازک کاری، نصب سقف های کناف، نقاشی و رنگ آمیزی، پروژه های هنری ساختمانی، پتینه و نقاشی هنری، پروژه های نصب تزئینات و الحاقات معماری داخلی می توان اشاره نمود .مشتریان می توانند از طریق سایت داربستان سفارش سریع چهارپایه داربستی بدهند.

چهارپایه داربستی

بازارچه داربستان

بازارچه داربستان بستری برای خرید و فروش محصولات نو و دست دوم همه فعالان صنعت داربست می باشد که به صورت تخصصی می توانند محصول خود را در آن آگهی کنند داربستان با بیش از 300 هزار بازدید از طریق سایت و شبکه های اجتماعی در ماه که مخاطبین آن فعالین و علاقه مندان صنعت داربست و ساخت و ساز کشور و کارشناسان ایمنی می باشد محصول و یا خدمات کسب و های این حوزه را در معرض دید آنها قرار می دهد. بخش از دسته بندی این بازارچه می توان به لوله داربست،بست داربست،آچار داربست،دستکش،کلاه،کمربندایمنی،کلاه اشاره کرد.

مصاحبه با کارگران و فعالین صنعت داربست و ایمنی

داربستان هر هفته با کارگران و فعالین صنعت داربست و ایمنی مصاحبه می کند و آنها را به دیگر مخاطبین و سایر علاقه مندان معرفی می کند هدف از اینکار حمایت از کارگران و ایجاد انگیزه برای آنها و همچنین فرهنگ سازی ایمنی کار در ارتفاع می باشد که بخش زیادی از حوادث کار مربوط به این حوزه می شود . علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مصاحبه به  کانالهای ارتباطی داربستان متصل شوند.

داربستان

کد خبر 583873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha