هدیه تهرانی (بی‌همه‌چیز) ، هوتن شکیبا (ابلق) و پارسا پیروزفر (تی تی) غایبان بزرگ نامزدهای دریافت سیمرغ بهترین بازیگر برشمرده می‌شوند.

هدیه تهرانی  (کلر زاخاناسیان) فردریش دورمانت

به گزارش همشهری آنلاین در حالی نامزدهای سیمرغ بلورین فیلم فجر ۳۹ در بخش‌های مختلف اعلام شدند که بیشترین اما و اگرها  سهم بخش نامزدهای بهترین بازیگر زن و مرد برای دریافت سیمرغ بلورین بود. هدیه تهرانی (بی‌همه‌چیز) ، هوتن شکیبا (ابلق) و پارسا پیروزفر (تی تی) غایبان بزرگ این بخش هستند. 

آن چه که در سامانه سمفا نشان می‌دهد بیانگر این است که مردم بی همه چیز،تی‌تی و ابلق را دیده‌اند. آرای مردمی جشنواره امسال کمی متفاوت با سال های دیگر بود. از این منظر که سی و نهمین دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر بدلیل پاندمی کرونا بدون صف‌های پر شور و دور ودراز تماشاگران در بیرون سینماها برگزار شد. تا ساعت ۱٨ دیروز (شنبه ۱۹ بهمن) طبق اطلاعات سامانه سمفا، ۸۰ هزار نفر در سینماهای مردمی فیلم‌ها را تماشا کرده‌اند که از این تعداد، کمتر از یک چهارم آن‌ها در انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاچیان مشارکت داشته‌اند. طی روزهای گذشته، اما و اگرهای بسیاری در این باره وجود داشته است. 

امروز در سانس ساعت ۱۴ فیلم ابلق (با ۹ نامزدی) و در ساعت ۱۷ فیلم زالاوا (با ۱۰ نامزدی) در برج میلاد اکران خواهد شد. فردا (سه شنبه ۲۱ بهمن) هم «بی همه چیز» و «یدو» هر کدام با ۱۳ نامزدی برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد. پس از این چهار فیلم، فیلم‌های «مصلحت» و «روزی روزگاری آبادان» نیز هر یک در ۷ شاخه نامزد دریافت جایزه هستند و البته نمایش مجدد ندارند.

چهار فیلم «ابلق»، «بی‌همه‌چیز»، «شیشلیک» و «تی‌تی» در سانس فوق‌العاده روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه برای مخاطبان در سینماهای مردمی اکران می‌شود.

کد خبر 583840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    15 4
    همیشه همین طوریه پای منافع که درمیان باشه عد ه ای قربانی بقیه میشن
  • FR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    1 0
    پیروزفر ۲۵ ساله از سال های شغلیش داره نادیده گرفته میشه