بخش بین الملل سی وششمین جشنواره موسیقی فجر با شش اجرا برگزار می‌شود.

جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، شش گروه از چهار کشور اتریش، آلمان، ایتالیا و کوبا در این دوره از جشنواره اجرا می‌کنند.

تکنوازی ویلنسل مارتین ملندز از کوبا، دوئت سان موس(دونوزای گیتار/ویلنسل از اتریش، دوئت ویلا مادلنا( دونوازی آکاردئون/ کلارینت/ ساکسفون) از اتریش، تریوی جز فولبرشت(سه نوازی ساکسفون/آوا و الکتریک/ گیتار) از آلمان، تکنوازی پیانو موریس ارنست از آلمان و دوئت فراتا دی پالما(دونوازی پیانو/ویلن) از ایتالیا اجراهای بخش بین الملل سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر هستند.

اجراهای بخش بین الملل سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر نیز ضبط و به صورت مجازی پخش می شود. اجراهای تکنوازی ویلنسل مارتین ملندز از کوبا، دوئت سان موس(دونوزای گیتار و ویلنسل) از اتریش، دوئت ویلا مادلنا( دونوازی آکاردئون و کلارینت و ساکسوفون) از اتریش، تریوی جز فولبرشت(سه نوازی ساکسوفون، آوا و الکتریک و گیتار) از آلمان در کشور مبدا بطور اختصاصی برای این دوره از جشنواره ضبط شده است و در زمان جشنواره پخش می شوند و تکنوازی پیانو موریس ارنست از آلمان و دوئت فراتا دی پالما(دونوازی پیانو و ویلن) از ایتالیا در ایران ضبط می شوند و در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پخش خواهد شد.

کد خبر 583693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha