مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه از دو شب گذشته، مسئولان اجرایی و همه نیروها دائما در حال گشت‌زنی در تهران هستند، اعلام کرد: در بارندگی‌های اخیر هیچ‌گونه آبگرفتگی که منجر به ترافیک و منع عبور و مرور شده باشد رخ نداده است.

بارندگي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، اصغر عطایی، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره بارندگی‌های دو روز اخیر در تهران گفت: بارندگی‌ها طی دو روز گذشته ادامه داشته است. از همان لحظات اولیه و حتی قبل از آن، همه نیروها آمادگی کامل داشته‌اند و پاکسازی خوبی هم انجام شده است.

او با اشاره به افزایش بارش‌ها، بیان کرد: به همین دلیل همه کانال‌ها و مسیل‌ها به طور مستمر کنترل و حتی نهرهای فرعی کاملا کنترل می‌شود. همه نیروها از مسئولان تا عوامل اجرایی به صورت شبانه‌روزی در زمان بارش‌ها به صورت کامل حضور دارند و موارد را دائما کنترل می‌کنند. ضمن اینکه امکانات و تجهیزات و ماشین‌آلات با حضور به موقع در مناطقی که آب‌گرفتگی ایجاد می‌شود، گرفتگی را زود برطرف می‌کنند.

عطایی اضافه کرد: خوشبختانه موضوع کلی و جدی به وجود نیامده و جایی دچار تخریب و مشکلات نشده است. محل‌های جدی که سال‌های گذشته نگران آنها بودیم چندنقطه‌ای بود که مشکلات‌شان از ابتدای سال توسط معاونت فنی و عمرانی و با هماهنگی خدمات شهری برطرف شد.

او گفت: در محل‌هایی که احتمال آب‌گرفتگی جزئی وجود دارد یا در اثر شیب آسفالت، تجمع آب شکل بگیرد، فهرست‌برداری می‌شود تا مناطق بتوانند نسبت به برطرف کردن ایرادها اقدام کنند و همین آبگرفتگی‌های جزئی را هم در شهر شاهد نباشیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: بارندگی‌ها از شمال شهر رسوبات را به همراه خود می‌آورد؛ به همین دلیل مسیل‌ها و رودخانه‌ها لایروبی شده و تا این لحظه مشکل خاص و قابل توجهی که باعث ترافیک و منع عبور و مرور شده باشد، گزارش نشده است.

کد خبر 583690

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha