مجموع نظرات: ۱۸
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
۳ نفر

در این نابسامانی‌های بازار خودرو، با قیمت‌هایی که هرروز و به‌طور مرتب بالا می‌روند، شاید شما هم مثل خیلی‌های دیگر ترجیح‌تان این باشد که خودرو اقساطی بخرید. اگر دلتان می‌خواهد هر چه سریع‌تر از راه‌وچاه خرید خودرو اقساطی سر دربیاورید و در واقع به دنبال یک راهنما در این زمینه می‌گردید، این مطلب کوتاه را بخوانید.

image-20210206174448-1.jpeg

ما تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا شما را با مراحل خرید اقساطی خودرو آشنا کنیم و در عین حال شرایط آن را هم برایتان بگوییم. پس با ما همراه باشید تا نکات مربوط به فروش اقساطی خودرو را مثل حرفه‌ای‌ها یاد بگیرید.

مراحل خرید اقساطی خودرو

احتمالاً در قدم اول به دلیل تعدد راه‌ها و کارهایی که باید انجام بدهید، ممکن است یک‌ مقداری سردرگم ‌شوید. به همین دلیل است که در ادامه به‌صورت خلاصه برای شما مراحل خرید خودرو اقساطی را توضیح دادیم.

مرحلۀ اول: انتخاب و بررسی ماشین موردنظرتان

پیشنهاد می‌کنیم که اول تمام ماشین‌هایی را که برای خرید کاندید کردید، خوب و با دقت بررسی کنید. مثلاً ببینید که قدرت حرکت هرکدام چقدر است یا چقدر سوخت مصرف می‌کنند؟ سیستم‌های حرکتی‌شان چطور طراحی شده‌اند و یا اینکه آیا از نظر ایمنی در سطح بالایی قرار دارند یا نه؟

بعداز بررسی موارد بالا، رِنج قیمتی مدنظرتان را مشخص کنید؛ یعنی به‌طور کاملاً دقیق تعیین کنید که چقدر می‌خواهید برای پیش‌پرداخت هزینه کنید؟

با جواب‌دادن صریح به سوالات بالا، قدم اول را در خرید خودرو اقساطی برمی‌دارید.

راهنمایی: برای اینکه بتوانید راحت‌تر با توجه به بودجۀ خودتان تصمیم بگیرید، پیشنهاد ما این است که سری به لیست قیمت فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا در سایت مبین خودرو بزنید.

مرحلۀ دوم: انتخاب شرکت فروش اقساطی خودرو

در این مرحله باید سراغ شرکت یا موسسه‌ای بروید که بتواند شما را در مورد خرید خودرو راهنمایی و کمک کند. حالا که تصمیم دارید تا به‌صورت قسطی ماشین موردنظرتان را بخرید باید دنبال شرکتی باشید که فروش اقساطی خودرو یکی از آپشن‌هایش باشد تا بتوانید به‌شکل مدت‌دار، هزینۀ خرید خودرویتان را پرداخت کنید.

سوال مهم: کدام شرکت فروش اقساطی خودرو معتبر است؟

مهم‌ترین سوال دقیقاً همین است. اینکه از چه کسی کمک بگیریم؟ متاسفانه در این مرحله باید بگوییم که در بازار فروش خودرو اقساطی در ایران، تقلب‌ها و دلالی‌های بسیار زیادی انجام می‌شود. اما خوشبختانه بعضی از شرکت‌ها و تسهیل‌گران در این زمینه وجود دارند که امتحان خودشان را پس داده‌اند و سالیانِ سال است که در حال مشاوره و راهنمایی‌کردن مشتریانشان هستند. برای تشخیص همچین شرکت‌هایی، باید چندتا نکته را مدنظر داشته باشید که در ادامه یکی‌یکی همۀ آن‌ها را می‌گوییم.

یک شرکت درست‌وحسابی فروش اقساطی خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای اینکه خدایی نکرده یک‌وقت در هنگام خرید خودرو اقساطی سرتان کلاه نرود، موارد زیر را لیست کردیم تا در هنگام خرید و تحویل‌گرفتن خودرو حواستان باشد.

اقساط بلندمدت دارد

مهم‌ترین ویژگی یک شرکت فروش خودرو اقساطی، زمان قسط‌بندی‌هایش است‌. خوب دقت کنید که قسط‌ها را به‌طور بلندمدت و با میزان مشخصی که از همان ابتدا تعیین می‌شود، بچینید. برای مثال اقساط شرکت مبین خودرو ۱۲ الی ۴۸ماهه است که شما بسته به میزان بودجه و توان خرید خودتان می‌توانید بدون دردسر یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید.

سند را به نام شخص شما می‌زند

بعضی وقت‌ها در هنگام خرید خودرو قسطی، در ابتدا همه‌چیز خوب پیش می رود تا اینکه بحث سند ماشین پیش کشیده می‌شود! اینجاست که برخی از شرکت‌های فروش اقساطی خودرو بازی درمی‌آورند و به‌هیچ‌وجه امکان داشتن سند را به شما نمی‌دهند! یا اینکه به دلایل مختلفی آن را به تعویق می‌اندازند. شرکت‌های معتبر فروش اقساطی خودرو سند خودروی شما را همان اول کار به نامتان می‌زنند و به رهن بانک درمی‌آورند تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

سنگی به نام ضامن پیش پایتان نمی‌گذارد!

ما ایرانی‌ها به‌خاطر تجربه‌های بدی که هنگام وام‌گرفتن داشتیم، همیشه با شنیدن نام ضامن تن و بدن‌مان می‌لرزد! بیشتر مواقع هم پیداکردن ضامن معتبر، چندین ماه کار شما را به تعویق می‌اندازد یا حتی می‌تواند کاری کند که عطای خرید ماشین را به لقایش ببخشید!

مزیت شرکت‌هایی مثل مبین خودرو در فروش اقساطی خودرو بدون ضامن است.

فروش اقساطی خودرو در مجموعۀ مبین خودرو

همانطور که گفتیم یکی از شرکت‌های متعهد در فروش خودرو اقساطی مجموعه مبین خودرو است. مبین خودرو بیشتر از ۱۰سال است که در این کار سابقه دارد و در این مدت، به‌خوبی توانسته اعتماد مشتریانش را جلب کند.

مبین خودرو با داشتن همۀ ویژگی‌هایی که در بالا گفتیم، یعنی «بدون نیاز به ضامن»، «با اقساط مشخص و بلندمدت»، «با کمترین میزان پیش پرداخت» می‌تواند خودروی دلخواه‌تان را به‌صورت آنی و در کمتر از یک‌ساعت به شما تقدیم کند.

این کمپانی با شعب مختلفی که در سراسر ایران دارد آمادۀ فروش اقساطی خودرو های مختلف خارجی و داخلی (ایران خودرو ، فروش اقساطی سایپا ، کرمان موتور ، هیوندای و...) با تحویل فوری به شما عزیزان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید خودرو اقساطی می‌توانید سری به سایت مبین خودرو به آدرس mobinkhodro.com.www بزنید یا با شمارۀ ۰۲۱۴۴۴۴۲۰۰۲ تماس بگیرید.

کد خبر 583461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha