قیمت پنجره دوجداره  برای خریداران این دست از لوازم هوشمند صنعتی ساختمان اهمیت زیادی دارد. علاوه بر قیمت، بحث کیفیت پنجره‌های دوجداره هم برای خریداران مطرح است.

قیمت پنجره دوجداره طهران وین

نمونه کار شده در مجموعه طهران وین

به همین خاطر، نمی‌توان از این دو پارامتر مهم در حین خرید به سادگی گذر کرد. قیمت پنجره دوجداره  یوپی‌وی‌سی نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر است؛ چون مواد اولیه باکیفیتی برای ساخت این نوع از پنجره‌ها استفاده شده است.

عایق بودن در برابر نفوذ سرما و گرما، یکی از مزایای پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی به شمار می‌رود. مقاومت در برابر انتقال آلودگی صوتی هم از جمله عوامل محبوبیت این پنجره‌های کاربردی محسوب می‌شوند. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی راجع به قابلیت‌های یک پنجره دوجداره و قیمت آن ارائه کنیم.

پنجره دوجداره چیست؟

به منظور این که بتوانید قیمت پنجره دوجداره را با کیفیت ساخت آن ارزیابی کنید؛ لازم است تا با مشخصات یک پنجره دوجداره آشنا شوید. پنجره دوجداره برخلاف پنجره‌های ساده دارای دو لایه است. بین این دو لایه را گازی پر کرده است. یکی از مشخصات گازی که در دو لایه پنجره دوجداره وجود دارد، رسانای حرارتی بسیار کم آن است. به طوری که با برخورد ذرات داغ  و یونیزه شده، هیچ تغییر در میزان پراکندگی این گاز رخ نمی‌دهد. به همین خاطر است که پنجره‌های دوجداره تا مدت‌ها قابلیت استفاده دارند. آنچه که باعث محبوبیت پنجره‌های دوجداره شده است، کارایی و زیبایی آن‌ها در کنار یکدیگر است. یعنی شما با خرید پنجره دوجداره می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید.

مزیت پنجره‌های دوجداره در تهران

در حین خرید باید قیمت پنجره دوجداره را با توجه به کارایی و مزیتی که دارد، بسنجید و ارزیابی کنید. برای مثال، پنجره‌های دوجداره‌ای که مانع از هدر رفتن انرژی گرمایشی و سرمایشی شوند، قیمت بیشتری دارند. با این حال، خرید این نوع پنجره‌ها برای شما به‌صرفه‌تر است؛ چرا که لازم نیست هزینه زیادی را بابت افزایش مصرف انرژی سرمایشی و گرمایشی پرداخت کنید. سایر مزیت‌های پنجره‌های دوجداره عبارتند از:

۱- عدم انتقال صدا به درون محیط

اگر ویژگی مانند عدم انتقال صدا به درون محیط در مشخصات درج شده بود، قیمت پنجره دوجداره کمی بیشتر است. این ویژگی از پنجره‌ها برای ساکنان شهر تهران بسیار کارآمد است. اگر شما هم در شهری پر از تردد زندگی می‌کنید، بهتر است که روی این ویژگی از پنجره‌های دوجداره حساس باشید. دقت داشته باشید که حداکثر میزان خاصیت عدم انتقال صدا به درون محیط به اندازه ۳۰ دسی‌بل است. یعنی پنجره‌های دوجداره باکیفیت می‌توانند تا ۳۰ دسی‌بل از صداها را کاهش دهند. پس با خیال راحت می‌توانید در عصرهای یک روز تابستانی پرتردد استراحت کنید.

۲- نبود احتمال شکستگی در برابر ضربه‌های سنگین

محکم بودن ساختار هر کدام از لایه‌های پنجره‎، یکی از عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره است. همه ما به خوبی می‌دانیم که هیچ چیزی نمی‌تواند مانع از رخداد حوادث ناگهانی از قبیل طوفان، برخورد سنگریزه‌ها و برخورد اجسام محکم به شیشه‌های دوجداره شود. در صورتی که هر کدام از این حوادث رخ بدهند، نگرانی نخواهید داشت؛ چون پنجره‌های دوجداره به قدری با دوام هستند که هیچ جسم سخت و محکمی نمی‌تواند باعث شکستن آن‌ها شود.

۳- جلوگیری از کم‌رنگ شدن کفپوش خانه

قیمت پنجره دوجداره از همه لحاظ به نفع شما است؛ چون کیفیت این نوع پنجره‌ها بالا است. برای مثال، وجود قابلیتی مانند عدم انتقال نور خورشید به خانه موجب می‌شود تا عمر مفید کفپوش خانه شما افزایش پیدا کند. در این شرایط شما توانسته اید که کیفیت طرح و رنگ سایر لوازم چیدمان خود را حفظ کنید. در صورتی که با استفاده از پنجره‌های قدیمی نمی‌توانستید که مانع از کم‌رنگ شدن کفپوش خانه و محل کار خود شوید.

نمونه کارشده در مجموعه طهران وین با سابقه چند ساله در امر پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره طهران وین

۴- عدم اشتعال در برابر حرارت و تابش زیاد نور خورشید

قیمت پنجره دوجداره به میزان حجم گاز موجود در لایه میانی آن‌ها وابسته است. هر چقدر که حجم این گاز بیشتر باشد، احتمال آتشسوزی آن در بربر تابش نور خورشید، کمتر است. پس در حین خرید لوازم آرایشی می‌بایست به تمام مشخصات درج ‌شده برای این دست از یراق‌آلات هوشمندانه دقت داشته باشید.

۵- عمر مفید طولانی

قیمت پنجره دوجداره با توجه به عمر بالایی که دارد، برای شما به‌صرفه است. به طور معمول، پنجره‌های دوجداره تا ۴۰ سال عمر می‌کنند. در این ۴۰ سال کارکرد، ذره‌ای از کیفیت ویژگی‌های آن‌ها کاسته نمی‌شود. یعنی اگر میزان گاز داخل لایه میانی این نوع پنجره‌ها کاسته نشود، هیچ تغییر در ویژگی‌های آن‌ها رخ نخواهد داد.

۶- عدم نیاز به پاکسازی همیشگی

قیمت پنجره دوجداره با توجه به ویژگی پاک بودن همیشگی که دارد، به نفع شما است. به طور معمول، لایه دومی پنجره‌های دوجداره به پاکسازی نیاز ندارند؛ چون جنس لایه دومی آن‌ها به صورتی است که ذرات را به خود جذب نمی‌کنند. به همین خاطر نیازی نیست تا مدام به فکر تمیز کردن و پاکسازی لایه بیرونی این نوع پنجره‌ها باشید.

قیمت پنجره دوجداره طهران وین

مشتریان این نوع پنجره‌ها از قیمت پنجره دوجداره در مجموعه طهران وین شگفت‌زده شده‌اند؛ چون بحث تعادل میزان کارایی، کیفیت، طراحی و قیمت به طور کامل رعایت شده است.

به همین خاطر، پس از خرید پنجره دوجداره از مجموعه طهران وین مایل‌ می‌شوید که از تمامی محصولات این برند استفاده کنید. یکی از دلایل مهم مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره در طهران وین، سابقه بالای این مجموعه تجاری است؛ چرا که یکی از اهداف طهران وین، کسب رضایت مشتریان از خدمات و محصولات ارائه داده شده است.

نمونه کارشده در مجموعه طهران وین

قیمت پنجره دوجداره در طهران وین

شرکت طهران وین

مجموعه طهران وین یک مجموعه شناخته‌شده در حوزه ارائه یراق‌آلات لازم برای ساختمان است. کیفیت کار این مجموعه را می‌توانید از گالری پروژه‌های سایت طهران وین مشاهده کنید.

کافی است وارد سایت طهران وین شوید و سپس بر روی یکی از دو گزینه‌های پروژه‌های upvc و آلومینیوم ترمال بریک کلیک کنید.

چندین نمونه کار به شما نشان داده می‌شود که تمامی آن‌ها توسط تیم توسعه‌یافته طهران وین انجام شده است. خوب است بدانید که طهران وین به عنوان یک مجموعه برتر در بورس درب و پنجره شهر تهران شناخته می‌شود. به همین خاطر می‌توان گفت این مجموعه توانسته است بسیاری از رقیب‌های تجاری خود را کنار بگذارد و در صدر انتخاب‌ مشتریان خود قرار گیرد.

منبع

کد خبر 583320

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha