مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از بازی مقابل نساجی در جمع خبرنگاران گلایه‌های تندی را نسبت به شرایط مالی باشگاه مطرح کرد.

ارسلان مطهری

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر ارسلان مطهری پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل نساجی درباره گلایه بازیکنان استقلال از وضعیت این تیم توضیح داد: نمی‌دانم احمد مددی در این باشگاه چه کار می‌کند اما حداقل می‌تواند با بچه‌ها صحبت کرده و بگوید مشکل چیست؟ مدام به ما می‌گویند کارگزار فلان قدر کمک کرده اما چیزی ندیدیم. دیروز وقتی به هتل رفتیم به ما گفتند به دلیل هزینه غذا فقط می‌توانیم یک نوع غذا به شما بدهیم. غذاها را پرسی کرده و به ما دادند. صحبت کردن درباره این مسائل بچه‌گانه و مدرسه‌ای است اما به دلیل فشاری که به ما می‌آید آنها را می‌گوییم. انتظار داریم وقتی تیم برنده می‌شود مدیرعامل یک باشگاه بزرگ به نام استقلال به رختکن بیاید و به بچه‌ها خسته نباشید بگوید. این طرز رفتار اصلا درست نیست.  

مطهری درباره اینکه مددی پنج دقیقه قبل از پایان بازی ورزشگاه آزادی را ترک کرده است، گفت: اصلا برای من مهم نیست که کجا هست یا نیست. مشکلی برای جریمه شدن ندارم اما آدم‌ها باید انتقادپذیر باشند. بازیکنان و مربیان استقلال از این وضعیت ناراحت هستند که باید در رسانه‌ها بگوییم. گفتیم این مسائل را درون خانواده حل کنیم اما مثل اینکه دوستان بحث درون‌خانوادگی را متوجه نمی‌شوند. استقلال اکنون در صدر جدول است. اگر می‌خواهید به این تیم کمک کنید، الان وقتش است نه اینکه در آینده بگویید نتیجه نگرفتید یا هر موضوع دیگری که نمی‌خواهم آن را باز کنم. بچه‌ها مشکلات را به اندازه کافی باز کردند اما اگر الان به تیم کمک نکنید، چه زمانی می‌خواهید این کار را انجام بدهید؟

مهاجم تیم استقلال درباره میزان دریافتی‌های‌شان در این فصل عنوان کرد: حدود ۱۵ درصد قراردادم را از ابتدای فصل تا اینجا دریافت کرده‌ام و صحبت‌هایی بین ما با مدیران باشگاه درباره مسائل دیگر بوده است که نه من بلکه هر فرد دیگری هم نباید در رسانه‌ها درباره‌اش این بحث سکرت صحبت کند. برخلاف اظهار نظر هیات مدیره تاکنون ۳۰ درصد نگرفته‌ام. البته با توجه به اینکه آدم دروغ‌گویی نیستم باید بگویم از سال گذشته طلب ندارم. برخی بازیکنان هم کمتر از ۱۵ درصد بلکه ۵ تا ۱۰ درصد گرفته‌اند. اطمینان دارم این شرایط استقلال افتضاح بوده و زیبا نیست.

کد خبر 583249

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha