جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی برابر مصوبه امروز کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از روز شنبه تردد خودروهای غیربومی به استان‌های مازندران، گیلان و گلستان ممنوع شد.

تردد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رسول ابراهیمی گفت: بر اساس این مصوبه که با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به انجام رسیده است، تردد خودروهای غیربومی به شهرهای استان مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش به دلیل مسافرپذیر بودن از تاریخ اعلام شده (شنبه آینده) ممنوع است.

وی اظهار کرد: با توجه به این مصوبه علاوه بر جلوگیری از خودروهای غیربومی به شهرهای اعلام‌شده رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند مبلغ پنج میلیون ریال جریمه برای پلاک خودرو آنان منظور خواهد شد.

این مصوبه به لحاظ تعطیلات پیش روی ۲۲ بهمن منظور شده و برای متخلفان اعمال قانون خواهد شد.

پیش از این محدودیت طرح شبانه در شهرهای نارنجی از ساعت ۲۱ تا سه بامداد اعلام شده بود و این تردد در شهرهای زرد و آبی با توجه به مصوبات استانی اعمال می‌شد اما اکنون براساس مصوبه وزارت کشور تردد شبانه در تمام شهرها بر اساس همان ساعت اعلام شده مجدد اعمال خواهد شد و رانندگان خاطی به مبلغ دو میلیون ریال جریمه خواهند شد.

کد خبر 583163

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید احمدیان AE ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    2 0
    ما که پلاک ماشینمان از شهرکرد ولی سکن اصفهان هستیم چه با بکنیم ممنون ومتشکر از اهدآف مقدستان
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 2
    ضرب زدن مردوو م و میخوان بکوشن با این کرونا باز راهپیمای چیه