معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: انقلاب ما ارزش‌های انسانی را متحول کرد و امروز مبارزات حق طلبانه در جهان با پرچم ایران اسلامی است.

سردار محمد رضا نقدی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد : انقلاب اسلامی ایران در همه ابعاد مادی و معنوی زندگی مردم را متحول کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دنیا را زیر و زبر کرد و دنیایی را که تسلیم در برابر ستمکاران و سر به زیر در برابر جباران بود را به حرکت در آورد گفت: انقلاب ما ارزش‌های انسانی را متحول کرد.

نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز مبارزات حق طلبانه در جهان با پرچم ایران اسلامی است بیان کرد: انقلاب ما توانست با وجود همه دشمنی‌ها و نفوذها اهداف و آرمان‌های خود را پیش برده و حتی از نفوذی‌ها برای رسیدن به اهداف خود بهره‌برداری کند.

وی با بیان اینکه اگر تنها کارکرد انقلاب اسلامی ایران پرورش سردار بزرگی چون شهید سلیمانی باشد برای دنیا کافی است ادامه داد: باید تلاش کنیم مکتب شهید سلیمانی را ترویج دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هر چند اعتقاد داریم شهدا زنده هستند اما آخرین حضور فیزیکی شهید سلیمانی وصیت‌نامه اوست ادامه داد: این وصیت‌نامه حاج قاسم است که آخرین حرف‌های این شهید بزرگوار را به بازماندگان منتقل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه در کرمان همه جوانان باید این وصیت‌نامه را در وجودشان بنشانند و پای عمل به آن بایستند گفت: اگر بخواهیم تمام وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را در یک کلمه جمع کنیم آن کلمه "ولایت فقیه" است.

سردار نقدی با عنوان اینکه شهید سلیمانی هفت گروه را در وصیت‌نامه‌اش مورد خطاب قرار داده است که موضوع مشترک و اصلی آنها ولایت فقیه است افزود: شهید سلیمانی سه بار از مظلومیت امام خامنه‌ای صحبت می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با این عظمت نگهبان می‌خواهد، آن هم نگهبانی که ملاحظه نکند گفت: انقلاب اسلامی پیش رونده است پس کسی که می‌خواهد آن را نگهبانی کند باید همراه آن پیشرفت کند.

کد خبر 583157

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha