مجموع نظرات: ۲
پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
۰ نفر

رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا در پی انتشار خبر مشکلات یک جانباز منتسب به نیروی انتظامی در فضای مجازی، به تشریح جزئیات این موضوع پرداخت.

نیروی انتظامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سردار یونس عبدی رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: امروز خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که یک جانباز ۳۵ درصد نیروی انتظامی به دست فراموشی سپرده شده و مسئولان ناجا نسبت به حال وی بی تفاوت هستند. هرچند این موضوع به لحاظ عاطفی و انسانی باعث تألم و ناراحتی مردم و مجموعه ناجا شده اما در عین حال لازم و ضروری است در این خصوص شفاف سازی صورت گرفته و حقیقت ماجرا  عیان شود.

وی در ادامه افزود: فرد مورد نظر به هیچ عنوان‌ از جانبازان ناجا نمی باشد و در نتیجه مشکلات جسمی وی نیز به دلیل حضور در ماموریت رخ نداده و دچار بیماری شده که ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار عبدی تصریح کرد: رسیدگی به امور شهدا، جانبازان و آزادگان همواره مورد تاکید فرمانده محترم ناجا بوده و مرکز امور ایثارگران نیروی انتظامی و رده های تابعه در فرماندهی انتظامی استان ها نیز با همین هدف به طور مستمر نسبت به سرکشی و اطلاع از آخرین وضعیت جامعه هدف، اهتمام دارند تا احیانا اگر مشکلات و نیازمندی هایی داشته‌ باشند اعم از مادی، درمانی و... با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و غیره نسبت به رفع آنها اقدام نمایند و تاکنون همکاران ما نیز با اخلاص و جهادگونه به وظایف و ماموریت های خود در این حوزه پرداخته اند.

کد خبر 583068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha