سخنگو و معاون اجتماعی ناجا درباره اظهارات روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس با ابراز تأسف و تعجب از این سخنان بیان داشت: این‌گونه موضعگیری‌های هیجانی و احساسی، تاثیری در پیگیری روند قضایی پرونده سرباز وظیفه‌شناس راهور نخواهد داشت.

حاجیان سخنگوی ناجا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس سخنگوی ناجا گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در نطق روز یکشنبه در مجلس شورای اسلامی در دفاع از علی اصغر عنابستانی گفت: ضمن تحسین نماینده ای که با عذرخواهی خود یک سیلی نفس اماره و سیلی دیگری به دشمنان نظام و مجلس زد به نیروی انتظامی هشدار می‌دهم که از عذرخواهی این نماینده عبرت بگیرد و اجازه ندهد مامورانش به هنگام اعمال قانون از چارچوب قانون تجاوز کنند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: برای نظام اسلامی، مردم و قانون فرقی نمی کند که یک نماینده یا یک پلیس از قانون تخلف کند، ناجا باید به خاطر ادبیات غیرقانونی مامورش همچون نماینده مجلس عذرخواهی کند و البته عذرخواهی بزرگتر باید به خاطر حرف‌های غیرقانونی آن مسئول ناجا باشد که می‌خواست مجرمین را دست شکسته ببیند.

کد خبر 582820

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha