مجموع نظرات: ۳
سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
۰ نفر

در دعوای ۲۰ برادر افغانستانی بر سر اختلافات مالی، با قتل ۲ نفر از آن‌ها، زخمی شدن ۴ نفر و دستگیری ۴ نفر دیگر به اتهام قتل پایان یافت. آن‌ها از ۵ مادر و یک پدر بودند.

متهم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از همشهری، شامگاه دوازدهم بهمن‌ماه اهالی منطقه سراج صدای دعوا و درگیری چند مرد را شنیدند. چندین مرد با یکدیگر درگیر شده بودند و برخی از آن‌ها چاقو و قمه به‌دست داشتند. شاهدان وحشت‌زده با ۱۱۰ تماس گرفتند و گزارش این نزاع دسته‌جمعی را اعلام کردند. پس از آن به اورژانس زنگ زدند، چرا که چند نفر در جریان این دعوا چاقو خورده و خون‌آلود نقش زمین شده بودند. 

ماموران کلانتری که در محل حاضر شدند، به نزاع دسته‌جمعی پایان دادند. اما ۶مرد خون‌آلود روی زمین افتاده بودند که امدادگران اورژانس، مرگ یکی از آن‌ها را به‌دلیل شدت جراحات و خونریزی تأیید کرد. اما ۵ مجروح دیگر که با ضربات چاقو و قمه زخمی شده و از هوش رفته بودند، به بیمارستان انتقال یافتند تا تحت درمان قرار بگیرند. در این شرایط گزارش این درگیری مرگبار به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس جنایی تهران اعلام و تحقیقات جنایی درباره این درگیری آغاز شد. 

گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران مأمور شده بودند تا راز این درگیری مرگبار و انگیزه متهمان را فاش کنند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که دعوا میان ۲۰ برادر و شاگردانشان رخ داده است. ۲۰ برادر اهل افغانستان بودند و از سال‌ها قبل برای کار به ایران آمده بودند. آن‌ها از ۵ مادر و یک پدر بودند که تعدادی از برادران در ۲ مغازه قصابی حوالی خیابان سراج کار می‌کردند و تعداد دیگر در کشتارگاهی حوالی میدان بهمن؛ اما این برادران از چندماه قبل دچار اختلافات مالی شده بودند. ظاهرا برادرهایی که در کشتارگاه کار می‌کردند گوشت مورد نیاز مغازه برادرانی که در قصابی کار می‌کردند را تهیه می‌کردند که به‌دلیل پرداختی‌ها و قیمت گوشت دچار اختلاف شده بودند. آن‌ها از چندماه قبل با یکدیگر درگیری داشتند تا اینکه روز حادثه برادرانی که در کشتارگاه کار می‌کردند به همراه شاگردانشان راهی مغازه قصابی برادران دیگرشان در خیابان سراج شدند. همین مسئله آغاز یک درگیری بزرگ میان برادرها و شاگردانشان شد. دعوای هولناکی که حدود ۲۰ دقیقه طول کشید و به قتل یکی از برادران و زخمی شدن ۵ نفر دیگر منجر شد. اما این پایان ماجرا نبود چرا که یکی از مجروحان به‌شدت حالش وخیم شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد و امیدی به زنده ماندنش نبود. 

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید

کد خبر 582635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha