وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر ایران را به حمله نظامی تهدید کرد و مدعی شد اسرائیل اگر لازم بداند علیه برنامه هسته‌ای ایران اقدام نظامی انجام می‌دهد.

بني گانتز وزير جنگ رژيم صهيونيستي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تایمز اسرائیل، بنی گانتس این ادعاها را در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی مصر که روز یکشنبه پخش شد مطرح کرد و افزود: «اسرائیل یک هدف روشن دارد؛ اینکه ایران نباید هسته‌ای شود. این تنها به سود ما نیست بلکه یک خواسته مهم و حیاتی جهانی و منطقه‌ای است. امیدوارم شرایط به آن نطقه نرسد اما اگر لازم باشد، نیروهای نظامی و دفاعی اسرائیل به گزینه اقدام علیه پروژه هسته‌ای ایران می‌اندیشند.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران می‌تواند به رقابت تسلیحاتی در منطقه خاورمیانه دامن بزند به تلویزیون القائد مصر گفت: «برای پایان دادن به حمایت تهران از حزب‌الله لبنان و حوثی‌های یمن هم باید اقدام کرد. ایران در نهایت سلاح اتمی را نه صرفا برای داشتن آن، بلکه برای به دست آوردن توان بازدارندگی هسته‌ای می‌خواهد.»

گانتس در حالی که از مردم ایران می‌خواست اقدام نظامی احتمالی رژیم صهیونیستی را علیه کشورشان درک کنند، درباره شکل جنگ آینده چنین اظهار نظر کرد: «هر جنگی که در آینده شکل بگیرد، بی‌تردید با حمله موشکی حزب‌الله لبنان و حوثی‌های یمن علیه مردم اسرائیل همراه خواهد بود. آن وقت است که ما هم چاره‌ای نخواهیم داشت جز اینکه به انبارهای موشکی در مناطق مسکونی حمله کنیم.»

مصاحبه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چند روز پس از آن روی آنتن رفت که آویو کوخاوی، فرمانده ارتش رژیم اشغالگر از دستور خود برای برنامه‌ریزی حمله به توان هسته‌ای ایران خبر داده بود. گانتس با انتقاد از این سخنان اعلام کرد هر نوع گفتگو درباره سیاست‌های اسرائیل علیه ایران باید پشت درهای بسته باشد. هر چند اندکی بعد کوخاوی را یک فرمانده عالی برای ارتش رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

کد خبر 582588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha