شرایط زیدان با رئال مادرید به جایی رسیده که نشریه معتبر اسپانیایی ماندن مرد پرافتخار فرانسوی در این تیم را منوط به قهرمانی در لیگ اروپا عنوان کرده است.

زیدان

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها بیش از هر زمان دیگر خطر برکنار شدن خود را احساس می‌کند، نتایج پرنوسان این فصل رئالی‌ها خود کاملا گویای این مساله است که تیم کنونی مادرید با آن قدرت همیشگی فاصله زیادی دارد.

زیدان ۲ بار تاکنون در بحرانی بزرگ و در آستانه اخراج از مادرید قرار گرفته است. اولین بار به شکست از  مقابل شاختاردونتسک در لیگ قهرمانان اروپا بازمی‌گردد که صعود رئال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. اما زیدان توانست با حمایت بازیکنان قدیمی خود شرایط را به کلی تغییر دهد. دومین بار نیز به باخت مقابل بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ و شکست خفت‌بار مقابل آلکویانو در جام حذفی بازمی‌گردد که آینده زیدان را به کلی تغییر داد. این تیم در روز شنبه نیز مقابل لوانته با اخراج میلیتائو در دقیقه ۹،  شکست ۲ بر یک را تجربه کرد و رده دوم را به بارسایی‌ها داد.

اکنون فضای رئال متفاوت‌تر از همیشه است و به نظر می‌رسد اعتماد به زیدان مثل گذشته نیست. آ. اس در گزارش اخیر خود عنوان کرد که تنها در یک شرط این سرمربی فرانسوی می‌تواند، فصل آینده در رئال مربیگری کند. رسانه مادریدی معتقد است که زیدان تنها در صورت قهرمانی در «لیگ قهرمانان اروپا» می‌تواند فصل آینده روی نیمکت کهکشانی‌ها بنشیند. کاری که به شدت سخت است و رئال کنونی نشان داده راهی دشوار تا قهرمانی خواهد داشت. آنها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رقیب آتالانتا شدند و باید دید زیدان می‌تواند مقابل پدیده سری‌آ و تیم هجومی گاسپرینی مقابله کند یا خیر.  

کد خبر 582524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha