سرپرستی که از ابتدای لیگ انتقادات زیادی علیه او حتی از سوی هواداران استقلال صورت گرفته احتمالا به زودی برکنار خواهد شد.

مظلومی

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به مسجدسلیمان اتفاق عجیبی رخ داد  و حضور یکی از اراذل بدنام تهران در جمع آبی‌ها خبرساز شد. این چهره که مشخص نشد با مجوز چه کسی به زمین تمرین آبی‌ها خود را رسانده بود بدون رعایت پروتکل های بهداشتی با بازیکنان استقلال دیده بوسی و بعضا شوخی‌های دستی  هم کرد تا انتشار عکس های این اتفاق در فضای  مجازی با انتقاد شدید هواداران این تیم مواجه شود.

بعد از این اتفاق اگرچه باشگاه استقلال سعی کرد تا در این خصوص با سکوت خود ماجرا را ختم به خیر کند اما واکنش فدراسیون فوتبال و فرصت دوروزه به باشگاه استقلال برای توضیح در خصوص این اتفاق باعث شده تا اعضای هیات مدیره آبی‌ها که پیش از این هم گفته می‌شد به دنبال برکناری پرویز مظلومی هستند این بار مصر به انجام این کار شوند.

اگرچه گفته می‌شود این فرد به دلیل دوستی نزدیکی که با دو بازیکن استقلال داشته موفق به حضور در تمرینات این تیم شده است اما این ماجرا به هیچ عنوان نافی مسئولیت‌های پرویز مظلومی نیست. سرپرستی که از ابتدای لیگ  انتقادات زیادی علیه او حتی از سوی هواداران استقلال صورت گرفته است. 

باید دید در نهایت واکنش فدراسیون فوتبال در خصوص این ماجرا چه خواهد بود و مجموعه استقلال در خصوص پرویز مظلومی چه تصمیمی خواهند گرفت. گفته می‌شود با ورود برخی نهادهای نظارتی به این ماجرا به احتمال زیاد مظلومی از سرپرستی استقلال کنار خواهد رفت.

در نهایت مشخص نیست چرا سرمربیان استقلال همیشه رابطه نزدیکی با این فرد معلوم‌الحال دارند. او در دوران امیر قلعه‌نویی، علی منصوریان و  محمود فکری در تمرینات این تیم حاضر شده و جالب اینکه عکس هایی به یادگار و با افتخار هم ثبت شده است.

شاید بهتر باشد یک بار برای همیشه آنچه که باعث شهرت این فرد شده را برای سرمربیان فعلی و سابق این باشگاه شکافت تا دست کم در تمرینات این تیم حرمت باشگاه خود را حفظ کنند.

کد خبر 582224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha