پیش از این شایعه شده بود ۲‌نامزد اسمی ریاست فدراسیون برای حضور در انتخابات رد صلاحیت شده‌اند.

فدراسیون

به گزارش همشهری آنلاین براساس اخبار رسیده از فدراسیون فوتبال، فرآیند تعیین صلاحیت نامزدهای حضور در انتخابات ریاست و هیات‌رییسه به پایان رسیده و قرار است امروز نتیجه به طور خصوصی به نامزدها اعلام شود. افرادی که صلاحیت‌شان برای حضور در مجمع تایید نشده، تنها ۳‌روز فرصت دارند اعتراض خود را اعلام کنند تا صلاحیت آنها بار دیگر توسط کمیته استیناف مورد بررسی قرار بگیرد. به این نکته هم باید اشاره داشت که بیش از ۶۰‌نفر برای حضور در انتخابات ریاست و هیات‌رییسه ثبت‌نام کرده‌ بودند. اسامی نهایی نامزدهای حضور در انتخابات قرار است نوزدهم ماه جاری رسما اعلام شود. پیش از این شایعه شده بود ۲‌نامزد اسمی ریاست فدراسیون برای حضور در انتخابات رد صلاحیت شده‌اند. موضوعی که با واکنش سریع فدراسیون روبه رو شد. انتخابات فدراسیون دهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتخابات این دوره فدراسیون فوتبال با توجه به نامزدی علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال خبر ساز شده است.  این در حالی است که او رقبایی مانند مصطفی آجورلو، عزیزی خادم و حیدر بهاروند را پیش رو دارد.

باید دید در نهایت آیا امروز از جمع رقبای علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال کسی حذف خواهد شد یا اینکه صلاحیت تمام گزینه های اصلی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید خواهد شد.

کد خبر 582051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha