معاون سیاسی وزارت کشور گفت: هشتم فروردین ۱۴۰۰ نام‌نویسی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان انجام می شود و ۲۱ اردیبهشت استارت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری زده می‌شود و امیدوارم بتوانیم انتخاباتی در شأن ملت بزرگ ایران برگزار کنیم.

جمال عرف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، جمال عرف روز شنبه در نشست خبری با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و آغاز دهه فجر، گفت: ماهی که در آن هستیم یک رئیس‌جمهوری غیرمنطقی و مستکبر کنار رفت دولت جدید در آمریکا روی کار آمد که باید از دولت گذشته عبرت بگیرد و براساس تعهدات بین المللی وارد شود و به تعهدات خود عمل کند.

رییس ستاد انتخابات وزارت کشور ادامه داد: سال ۹۹ خورشیدی یا ۲۰۲۰ میلادی سال سختی بود که دو اتفاق مهمی در این سال رویداد یکی پاندومی کرونا بود که از ژانویه سال ۲۰۲۰ شروع شد و همه دنیا را درگیر کرد و مشکلات را مضاعف کرد با تجاربی که کسب شده و مسیری که شکل گرفته و با وجود واکسن و واکسیناسیون افق روشنتری جلوی راه ما قرار دارد.

عرف با اشاره به تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه اظهار کرد: شکست استراتژی فشار حداکثری نشان داد ملت ایران خسته نخواهد شد و مقاومت فعال مردم جواب داد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در سال ۱۴۰۰، گفت: هم با انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جدید قوه مجریه روی کار خواهد آمد و هم نمایندگان خبرگان رهبری و میان دوره ای مجلس  انتخاب خواهند شد و هم شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با برشماری تقویم انتخابات، گفت: ۱۹ اسفند تقویم انتخابات شوراهای اسلامی شکل می‌گیرد و نام نویسی‌ها با تشکیل هیات های اجرایی آغاز می‌شود. افراد متقاضی برای ثبت‌نام از اکنون باید مراحل خود را انجام دهند و برای دقیقه ۹۰ نگذارند.

وی اضافه کرد: هشتم فروردین ۱۴۰۰ نام‌نویسی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان انجام می شود و ۲۱ اردیبهشت استارت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری زده می شود و امیدوارم بتوانیم انتخاباتی در شأن ملت بزرگ ایران برگزار کنیم.

کد خبر 582000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha