مجموع نظرات: ۱
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

شاید برای بسیاری از خانواده‌هایی که علاقمند به زندگی در کشور فرانسه هستند این سوال پیش بیاید که آیا با سرمایه گذاری در فرانسه می‌توان اقامت فرانسه را به دست آورد؟ آیا خرید ملک در فرانسه می‌تواند یکی از راه‌های سرمایه گذاری در این کشور به شمار آید؟

اقامت فرانسه از طریق خرید ملک.jpg

ما در این مطلب ضمن بررسی شرایط سرمایه گذاری در فرانسه، راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به واسطه آن‌ها می‌توانید اقامت فرانسه را دریافت نمایید. شرکت هوم فرانس Home France Agence Immobilier  که در انتهای این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت می‌تواند در این مسیر یاریگر شما باشد.

راه‌های مختلف دریافت اقامت فرانسه

راه‌های مختلفی از قبیل ازدواج، دریافت پناهندگی و تحصیل وجود دارد که به واسطه آن‌ها می‌توانید اقامت کشور فرانسه را بدست آورید. اما علاوه بر همه این راه‌ها سرمایه گذاری ارزی و همچنین سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فرانسه راه دیگری است که می‌تواند اقامت کشور فرانسه را برای شما به ارمغان آورد. اما از چه طریق می‌توان این مسیر را طی کرد؟

دریافت اقامت فرانسه از طریق خرید ملک

در سال‌های اخیر کشور فرانسه سعی کرده شرایط خرید ملک را به گونه‌ای در این کشور حفظ نماید که قیمت املاک بتواند در شرایط متعادلی باشد. بنابراین می‌توان با سرمایه گذاری در حوزه املاک، اقامت فرانسه را به دست آورد. با توجه به این موضوع هر فرد خارجی بالای ۱۸ سال می‌تواند با خرید ملک در فرانسه اقامت این کشور را به دست آورد. این ملک می‌تواند با هر قیمتی خریداری شود و شما به واسطه آن از کارت اقامت فرانسه به همراه خانواده خود بهره‌مند شوید و بتوانید از این طریق به سایر کشورهای حوزه شنگن سفر کنید. حتی شما می‌توانید پس از سرمایه گذاری در فرانسه و خرید و صدور سند، خانه خود را اجاره داده و از این طریق درآمد ارزی داشته باشید. لازم به ذکر است چه برای افراد فرانسوی و چه افرادی که خارجی هستند پس از طی شدن پروسه خرید ملک سند شش دانگ دائمی برای فرد صادر می‌گردد. این پروسه زمان زیادی طول نخواهد کشید و از زمان انجام مراحل اولیه تا صدور سند حداکثر ۲ ماه زمان لازم است تا سند به نام خریدار صادر گردد. در طی این مدت کارهای استعلام ملک از جمله تایید اعتبار سند، تایید متراژ ملک، استعلام از اداره مالیات برای روشن شدن بدهی‌های مالیات یا سایر مخارج ملک صورت می‌گیرد.

نکته مهم دیگر این است که برای انجام پروسه خرید ملک در کشور فرانسه نیاز نیست شما به کشور فرانسه سفر کنید و این امور را می‌توانید صفر تا صد به کارشناسان کارآمد و مطمئن در این حوزه بسپارید.

اقامت فرانسه

مزایای اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم شما با سرمایه گذاری در فرانسه و خرید ملک در این کشور، تنها می‌توانید اقامت یکساله این کشور را به دست آورید، اگر ملکی که خریداری می‌کنید، تجاری باشد این امکان را خواهید یافت تا پس از آن یک شرکت تجاری را به نام خودتان ثبت کرده و با پرداخت مالیات سالانه و کسب درآمد تا سه سال متوالی، نسبت به دریافت حق شهروندی و گرفتن پاسپورت فرانسه اقدام نمایید. از دیگر مزایای اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از بیمه پزشکی رایگان برخوردار خواهید شد.
  • می‌توانید حساب بانکی بین‌المللی در کشور فرانسه افتتاح نمایید.
  • چنانچه شرکت ثبت کنید می‌توانید از بانک‌های فرانسه وام دریافت کنید.
  • دریافت گواهینامه بین‌المللی رانندگی
  • تحصیل رایگان فرزندان در مدارس و دانشگاه‌های فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه به چه معناست؟

فرانسه در حال حاضر به عنوان ششمین اقتصاد بزرگ در جهان شناخته شده است که می‌تواند بستر مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار آید. وجود شرکت‌های بزرگ خودروسازی، صنعت هسته‌ای، نرم‌افزاری و بخصوص وجود شرکت‌هایی در صنعت مد و لوازم آرایشی توانسته بستر مناسبی را برای سرمایه‌ گذاری ارزی در فرانسه ایجاد نماید.

بنابراین علاوه بر خرید ملک می‌توان از طریق خرید اوراق بهادار و خرید اوراق قرضه دولتی ویزای فرانسه را کسب کرد. اما بالطبع این روش هزینه بیشتری را می‌طلبد.  از مزایای سرمایه گذاری ارزی در فرانسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • می‌توانید سرمایه گذاری در فرانسه را بدون حضور در این کشور انجام دهید.
  • نیاز به سابقه اقامت در کشور فرانسه نخواهید داشت.
  • به صورت فردی و یا از طریق شراکت نیز می‌توانید سرمایه‌ گذاری ارزی در فرانسه را انجام دهید.
  • از این طریق می‌توانید از مزایای شهروندی فرانسه برخوردار گردید.
  • در مدت کمتر از ۲ ماه مجوز اقامت فرانسه خود را دریافت خواهید کرد.

 درباره شرکت هوم فرانس

خرید ملک در فرانسه

چنانچه قصد سرمایه گذاری در فرانسه را دارید و مایلید از طریق خرید ملک در فرانسه، اقامت این کشور زیبای اروپایی را به دست آورید، بهتر است ابتدا آگاهی‌های لازم را در این حوزه به دست آورید، زیرا در حال حاضر شرکت‌هایی هستند که با وعده‌های بی‌اساس می‌توانند شما را از رسیدن به هدفتان دور کرده و گمراه نمایند. به همین منظور ما در این بخش تصمیم داریم با معرفی شرکت هوم فرانس به شما کمک کنیم تا بتوانید به مرجعی معتبر برای انجام سرمایه گذاری در فرانسه و دریافت اقامت فرانسه اعتماد کرده و صفر تا صد انجام این فرآیند را بدون دغدغه و نگرانی به این مرکز بسپارید. شرکت هوم فرانس Home France Agence Immobilier از تیمی متخصص تشکیل یافته و کارشناسان حوزه املاک این شرکت به شما کمک خواهند کرد تا بهترین خرید ملک را در این کشور تجربه نمایید. هوم فرانس اولین آژانس مسکن رسمی ایرانی است که مجوز مخصوص فعالیت در حوزه مسکن را از اتاق بازرگانی فرانسه دریافت کرده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها در خصوص نوع سرمایه گذاری که مدنظرتان است مشاوره و راهنمایی بگیرید. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت هوم فرانس به آدرس الکترونیکی www.homefrance.com تمامی اطلاعات لازم در خصوص خرید ملک در فرانسه و یا سرمایه‌ گذاری ارزی در فرانسه را بدست آورید.

چنانچه تصمیم خود را نهایی کنید کارشناسان فرانسوی و ایرانی هوم فرانس در اولین فرصت و بدون نیاز به حضور شما در کشور فرانسه کلیه کارهای محوله را انجام خواهند داد. برای تحقق رویای قدم زدن در پاریس همین الان تماس بگیرید. :    ۰۲۱۲۶۲۱۶۸۲۵

کد خبر 581983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha