چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

مهدی ربوشه: محمد مایلی‌کهن پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه مس را نپذیرفت.

وی که چند روز پیش خبر مدیرعاملی‌اش در کرمان به طور جدی مطرح شد در جلسه صبح روز سه‌شنبه با مهندس اردبیلی در نهایت به توافق نرسید.

این در حالی بود که مدیرعامل کارخانه مس کرمان خطاب به محمد مایلی‌کهن گفته بود: «شما با اختیارات تام باشگاه را تحویل خواهید گرفت.»

اما با این حال مایلی‌کهن ضمن قدردانی از حسن نیت وی، بابت نپذیرفتن سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان عذرخواهی کرد.

وی در گفت‌وگو با همشهری این خبر را تأیید می‌کند و می‌گوید: «بله، جلسه دوستانه‌ای تشکیل شد.

آقای اردبیلی با توجه به شناختی که از روحیه‌ام داشت با لطف فراوانی از من خواست این سمت را قبول کنم.» مایلی‌کهن اما در واکنش به این پیشنهاد شخص دیگری را شایسته مدیرعاملی مس کرمان دانسته و گفته است: «در خود باشگاه آدم‌های شایسته‌ای حضور دارند که بهتر است از آنها استفاده شود.»

در پایان جلسه مایلی‌کهن خطاب به مدیرعامل کارخانه مس کرمان گفته است: «با کمال میل و به دلیل ارادتی که به شما و مردم خوب کرمان دارم در نقش مشاور حاضرم فعالیت کنم، اما بدون حقوق و بدون دریافت هیچ حکمی این کار را انجام می‌دهم.»

وی در پاسخ به این سئوال که آیا قصد نداشتید مجید جلالی را به عنوان سرمربی مس همراه خود به کرمان ببرید، تأکید کرد: «اگر می‌خواستم این کار را انجام بدهم، هیچ مشکل یا مانعی وجود نداشت اما خب پرویز مظلومی هم همکار عزیز من است و به طور کلی شرایط طور دیگری رقم خورد و من تغییر عقیده دادم. به هرحال ثابت کرده‌ام حرف و عمل مایلی‌کهن یکی است. نه؟»

مجید جلالی: مایلی‌کهن به خاطر من قبول نکرد

مجید جلالی نیز صبح روز سه‌شنبه به همراه محمد مایلی‌کهن در جلسه با مهندس اردبیلی حاضر شد اما این بیشتر یک ملاقات تشریفاتی به حساب می‌آمد تا مذاکره برای سرمربیگری مس کرمان.

چه قبل از تشکیل این جلسه مایلی‌کهن و جلالی بر سر نپذیرفتن پیشنهاد باشگاه مس با یکدیگر در موضعی هماهنگ قرار گرفته بودند.

مایلی‌کهن از جلالی خواسته بود تا سرمربیگری مس کرمان را قبول کند، اما جلالی در واکنش به پیشنهاد دوست دیرینه‌اش گفته بود: «پرویز مظلومی در حال حاضر مشغول فعالیت است و به نظرم تصمیم درستی نیست که به جای او سرمربی مس کرمان شوم، چون در این صورت نمی‌توانم با ذهن راحتی در این تیم کار کنم.» به همین دلیل مایلی‌کهن نیز تصمیم گرفت سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان را نپذیرد.

جلالی در این باره می‌گوید: «مایلی‌کهن به خاطر من به کرمان نرفت، چون علاقه داشت با هم در مس کرمان فعالیت کنیم. البته من به او گفتم که حاضرم با تیم‌های پایه این باشگاه کار کنم.»

جلالی در حالی پیشنهاد سرمربیگری مس کرمان را نپذیرفته است، که خبرگزاری ایسنا از پیوستن وی به فولاد خوزستان خبر داده است؛ «باشگاه فولاد به منظور هدایت این تیم خوزستانی در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مذاکراتش با مجید جلالی را آغاز کرده و با توجه به توافقات اولیه، این مربی در آستانه پذیرش سرمربیگری فولاد است.»

این در حالی است که باشگاه فولاد خوزستان در جذب مربیانی چون جمال حاجی، عدنان احمد و همچنین چند مربی پرتغالی و برزیلی ناکام ماند تا با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده مجید جلالی را درمیان گزینه‌های داخلی مدنظر قرار دهد.

البته برای مجید جلالی تجربه جالب توجهی است چه او سال گذشته را با رقیب فولاد سپری کرد. روزهایی که مجید جلالی خاطرات چندان خوشی از آن ندارد.

شاید به همین دلیل در گفت‌وگویی کوتاه تلویحاً خبر مذاکره‌اش با فولاد را تأیید کرده و می‌گوید: «آقای رضاییان آدم بسیار خوبی هستند و مشکلی برای همکاری با فولاد ندارم.»

اما با این حال گفته می‌شود یکی از مشکلات جدی جلالی برای کار کردن در فولاد خوزستان، تیمی است که از قرار معلوم بازیکنان باکیفیتی را جذب نکرده.

همچنین منابع آگاه می‌گویند مجید جلالی گزینه جدی سرمربیگری باشگاه سایپا نیز بوده است که به دلیل مخالفت یکی از اعضای پرنفوذ هیأت‌مدیره موضوع رفتن جلالی به سایپا خیلی زود منتفی شده است.

جلالی در این باره حاضر به گفت‌وگوی رسانه‌ای نیست و هیچگونه واکنشی در قبال این شایعه از خود نشان نداده است.

 پرویز مظلومی: باشگاه باید تکلیف ما را مشخص کند

سرمربی مس کرمان می‌گوید: «علاقه‌ای ندارم در مورد آمدن مایلی‌کهن یا شخص دیگری به کرمان اظهارنظر کنم، چون این مسائل در حاشیه فوتبال قرار دارد.»

مظلومی ادامه می‌دهد: «در حال حاضر سرمربی مس کرمان هستم و با تمام وجود برای تیمم زحمت می‌کشم.

البته طی روزهای گذشته خودم و بازیکنان شرایط روحی خوبی را پشت‌سر نگذاشتیم، چون شایعات ناجوانمردانه‌ای پیرامون مس کرمان منتشر شده بود.»

وی در توضیح این مسئله می‌گوید: «روزنامه‌ها از پرمهره‌بودن مس و هزینه‌های آنچنانی باشگاه می‌نویسند در حالی که واقعیت امر، چیز دیگری را نشان می‌دهد.»

مظلومی با بیان این مطلب که باشگاه باید تکلیف ما را مشخص کند، تأکید می‌کند: «هنوز نمی‌دانم با چه کسی به عنوان مدیرعامل باید صحبت کنم.

به هرحال با انتخاب مدیرعامل خیلی از مشکلات حل خواهد شد و این قولی است که مدیرعامل کارخانه مس به من داده است.»‌

ساعتی پس از اظهارات  پرویز مظلومی، گزینه‌ای که مایلی‌کهن آن را به مهندس اردبیلی پیشنهاد داده بود در سمت مدیرعامل باشگاه مس کرمان قرار گرفت.

رضا یوسف‌آبادی در گفت‌وگو با سایت خبری برنا تأکید کرد که علاقه‌مند به ادامه حضور نیک‌نفس در سمت مدیرعاملی باشگاه مس بوده است.

رضا یوسف‌آبادی درباره بودجه ۱۵ میلیارد تومانی مس کرمان که قرار است به زودی در اختیار وی قرار گیرد گفت: «اجازه بدهید در این خصوص صحبت نکنم، اما فقط همین را می‌گویم که هیأت‌مدیره باشگاه تأکید به صرفه‌جویی و پرهیز از هزینه‌های اضافی دارد.»

وی همچنین از سیاست‌های سابق باشگاه حمایت کرد: «ما ادامه‌دهنده همان سیاست‌های سابق هستیم.

دوستان می‌دانند که در زمان آقای نیک‌نفس نیز من تقریباً همه‌کاره امور بودم و الان نیز شرایط زیاد تغییری نکرده است. به همین دلیل با همان کادر قبلی به کار خودمان ادامه می‌دهیم.»

کد خبر 58182

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز