برنامه «زوایه» پس از حاشیه‌های هفته گذشته در حالی روی آنتن رفت که مجری آن تغییر کرده بود. این مجری درباره نیامدن حبیب رحیم‌پور به برنامه توضیح داد: او شروطی برای اجرای برنامه داشته که هنوز سر آنها با صداوسیما به توافق نرسیده است.

رحیم پور ازغدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ادبیات یکی از مهمانان هفته گذشته برنامه «زاویه» توهین به رئیس جمهور تلقی شد و معاون حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد که از صداوسیما شکایت می کند. این موضوع تا جایی پیش رفت که علی عسکری رئیس رسانه ملی بابت آن مجبور به عذرخواهی شد.

در همان مقطع رحیم پور ازغدی طی مصاحبه ای اعلام کرد که از برنامه اخراج شده است، موضوعی که بلافاصله از سوی معینی پور مدیر شبکه چهار تکذیب شد.

در نهایت قسمت جدید زاویه با حضور عطالله بیگدلی روانه آنتن شد و بیگدلی در همان ابتدای برنامه توضیحاتی درباره غیبت حبیب رحیم پور ازغدی ارائه کرد و گفت: برادرمان آقای رحیم پور ازغدی چند روز پیش با بنده تماس گرفتند و اظهار لطفی کردند و گزارشی از وضعیتی که برنامه زاویه و شخص ایشان در آن هستند را به من گفتند و گفتند که با توجه به علقه ای که خودشان به برنامه زاویه دارند، دوست ندارند به برنامه خدشه ای وارد شود و یا تعطیل شود.

وی ادامه داد: من شخصا به نظرم رسید که زاویه یکی فرصتهای انقلاب اسلامی و ایران معاصر برای گفت و گو است و برنامه ای است که آقای رحیم پور و سایر دوستان برایش زحمت کشیده اند و یک سرمایه معنوی دارد و در واقع تحلیل آقای رحیم پور درست از وضعیت زوایه در روزگار ما.

بیگدلی اظهارداشت: ایشان برای ادامه برنامه مذاکراتی کردند و شروطی داشتند با دوستان در صداوسیما و این مذاکرات تا همین قبل از برنامه ادامه داشت و در مجموع فارغ از اینکه چه اتفاقاتی افتاد، توافق انجام نشد و آقای رحیم پور امر کردند به بنده که عهده داری اجرا را داشته باشم و می خواستم یک تشکر صمیمی از ایشان بکنم از باب اینکه زاویه و گفت و گو را پاس داشتند و این فرصت را فراهم کردند و بزرگوارانه خودشان تماس گرفتند و مدیر شبکه چهار هم بزرگواری کردند و تا قبل از برنامه هم مشغول صحبت بودیم که خود ایشان گفت و گو و برنامه زاویه را ادامه بدهند.

وی تاکید کرد: به هر حال این توافق فعلا انجام نشده و امیدوارم گفت و گوها ادامه پیدا کند و شاید یکی از دلایلی که خود زاویه یک فرصتی است، این است که ما هم اخود ین گفت و گوها را تمرین کنیم و ان شاءالله برنامه بازگردد و من هم وظیفه خودم می دانم که به برنامه، شبکه چهار و گفت و گو در فضای عمومی ایران کمک کنم و همین جا مجدد از همه دوستانی که احیانا دلخوری هایی یا گفت و گوهایی در گرفته از طرف خودم و شبکه عذرخواهی می کنم و همین جا مجدد از آقای رحیم پور دعوت می کنیم که اجرای برنامه را به عهده بگیرند و ما هم کمکشان می کنیم.

 موضوع امشب برنامه «زاویه» گفت و گو و اقتضائات آن بود.

کد خبر 581703

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha