مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
۰ نفر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: اگر مردم مصرف گاز و برق را مدیریت نکنند، احتمال اعمال قطع برق در ۴ شهرستان حوزه جنوبی استان وجود دارد.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هادی شیرخانی اظهار کرد: با توجه به افزایش شدید مصرف انرژی برق و گاز در استان و همچنین محدودیت‌های تولید در کشور، در صورت عدم رعایت الگوی مصرف، ۴ شهرستان دهلران، مهران، دره‌شهر و آبدانان در فهرست قطع احتمالی قرار خواهند ‌گرفت.

وی از مشترکان خواست تا با صرفه‌جویی ۱۰ درصدی مصرف برق و گاز و کاهش حداقل یک تا ۲ درجه از دمای منازل و محل کار خود، از خاموشی‌های احتمالی جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت‌ توزیع نیروی برق استان ایلام یادآور شد: امسال علاوه بر سرمای زمستانی، شیوع ویروس کرونا در جامعه و باور مردم به اینکه جریان هوا در خانه و مکان‌های سربسته باعث کاهش آلودگی به این ویروس می‌شود موجب افزایش مصرف همزمان گاز و برق شده است.

شیرخانی با بیان اینکه افزایش مصرف گاز و کاهش فشار آن در فصل زمستان تامین سوخت گاز نیروگاه‌ها را با مشکل مواجه کرده و به همین دلیل هم توان تولید برق با کاهش مواجه شده است گفت: افزایش همزمان مصرف برق هم در این وضعیت فشار زیادی به شبکه برق و گاز وارد کرده است.

استان ایلام با دارا بودن ۱۲ شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۵۸۰ هزار نفر، بیش از ۲۲۰ هزار مشترک برق دارد.

کد خبر 581571

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha