چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۰ نفر

همزمان با دهه فجر برای توانمندسازی و بازآموزی روحانیون معین کاروان حج مدرسه حج در مسجد قبا و مرکز تخصصی امام شافعی(رض) راه‌اندازی می‌شود.

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در نشست خبری دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: در حال حاصر ۱۰۰ روحانی معین کاروان حج در استان داریم و با راه‌اندازی مدرسه حج، امکان پذیرش جدید و بازآموزی روحانیون باسابقه فراهم می‌شود.

حجت الاسلام سعید عسگری با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار کرد: تجلیل از ارکان مساجد، دیدار با خانواده شهدا، کارگاه آموزشی سبک زندگی(سلسله نشست‌های مادرانه) مسابقات فرهنگی، هنری بر بستر مجازی، همایش طلاب و روحانیون تشیع و تسنن استان، اهدای خون، نشست ویدئو کنفرانسی ۴۰ نفر از ائمه جمعه استان کردستان با ائمه جمعه کشور و مسابقه قرآنی با همکاری صداوسیمای مرکز کردستان ازمهم‌ترین برنامه‌های این مرکز است.

وی تصویب قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های پژوهشی را از مهمترین وظایف مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی علوم دینی اعلام کرد و افزود: رویکرد جدید مرکز بزرگ اسلامی رویکرد فرهنگی است و به تدریج تحول و تنوع بیشتری در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 581558

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha